Δευτέρα 4 Ιουνίου 2007

boring boring αφανταστα!!!σημερα λέω να σας ενημερώσω για τα διαδικαστικά του blog μου...λοιπον θα μπαίνω τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.Αν δεν μπω για μια βδομαδα συνεχόμενα τοτε αρχίστε να ανησυχείτε...η θεματολογία του blog μου θα είναι πολυποικιλη...θα παρουσιαζω μεσα απο τη δική μου σκοπιά θέματα τυπου lifestyle αλλα και κοινωνικούς προβληματισμους μου...θέλω επικοινωνια μεταξυ μας και συμμετοχή δική σας μεσω παρατηρήσεων (ευστοχων) που ελπίζω οτι θα κάνετε στο mail μου(για αυτό το δίνω όχι για να καθεται...).Μόλις παρατηρησα οτι χρησιμοποιώ πολύ την αντωνυμία "μου"(νομιζω οτι ειναι η κτητική αντωνυμία αν οχι ελπίζω να μην το βλέπει η κυρια κέλλυ-η φιλολογός μου... ) αυτό υποσυνείδητα δηλώνει εγωπάθεια και συνεχη προσπαθεια αυτοπροβολής(κατι σαν τον νικο τον κακαουνακη...) πρεπει να το ελεγξω και να το καταπολεμήσω γιατί στα 65 μου θα σχολιαζω την πολιτική επικαιρότητα ( φυσικά μεσω της δικής μου πολιτικής σκοπιμότητας ) οχι όχι δε θέλω ουτε να το σκεφτομαι παναγία μου με πιάνει πανικός οχιιιιιιιι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: