Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

Χριστούγεννα-Γιορτές ΤΕΛΟΣ...


Ξεστόλισα...Sad sad sad:(:(:(



Πάνε και τα φετινά Χριστούγεννα. Ωραία ήταν, 3 εβδομάδες διακοπές είχα και τώρα back to reality...Τα κεφάλια μέσα και διάβασμα γιατί η εξεταστική του Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου πλησιάζει. Τελειώνοντας την διαδικτυακή μελαγχολία μου θα βάλω μια φωτό του minimal δέντρου μας. Tώρα το μόνο που με παρηγορεί είναι το summer 2008 που έρχεται!!!



Υ.Γ Equilibrium δε δημοσιεύω φωτογραφία του δέντρου του σπιτιού μου γιατί σήμερα που γύρισα διαπίστωσα πόσο μικρό και άδειο έλατο έχω...

3 σχόλια:

Equilibrium είπε...

Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας μια χριστουγεννιάτικη γωνιά σας. Άργησα να καταλάβω ότι εσύ άφησες msg στο box, έχει και πολλούς Γιώργηδες η μπλογκογειτονιά μας βλέπεις. Σου'χω απαντήσει στο μέηλ σου. Σβτ θα'μαι κάτω. Τυχεράκια, εγώ πέρσι το φλουρί, μην τα θέλουμε όλα δικά μας... Σε καληνυχτώ υπό την υπέροχη διασκευή από Αρβανιτάκη που έβαλες και θα τα πούμε από msn.

(πωπω μπράβο μου... όλα μεμιάς τα είπα!χαχα)

Giorgio είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Giorgio είπε...

Δε βρήκα κανένα νέο mail!!!:(
Όντως καλά τα κατάφερες!!!Όλα τα χώρεσες!!!