Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Κανείς για καφεδάκι...?


Βαριέμαι φανατικό αναγνωστόνι!!!Όπως καταλαβαίνεις έσπασα τη συνήθεια της τελευταίας βδομάδας και ξύπνησα από τα χαράματα!Και να πείς ότι έβαλα ξυπνητήρι???Όχι το κακόμοιρο, δεν το προσπάθησα καθόλου!Ίσα ίσα που ήλπιζα να κοιμηθώ σαν άνθρωπος αλλά μου φαίνεται ότι θα ξαναγυρίσω στο πρόγραμμα του Φθινοπώρου που κοιμόμουν μετά τις 5 και 9 ήμουν στο πόδι!Drama!Αυτή τη βδομάδα αποφάσισα να μην πατήσω καθόλου στη σχολή παρα μόνο για ένα εργαστήριο που πέφτει και βραδάκι γιατί δεν αντέχω να βλέπω καμία μπουζουκόφατσα!Οπότε να μια καλή αφορμή για πολλά ποστάκια!Δεν εγγυώμαι τίποτες γιατί σε διάστημα 2 εβδομάδων έχω βαρεθεί την ξενερωτοφοιτητούπολη και σκέφτομαι το σουκου να κάνω καμιά βόλτα προς Athens μεριά να πάω κανά Γκάζι να τα πιώ να ησυχάσω ρε παιδί μου!!!Αλλά ακόμα δεν το λέω σε κανένα!Lol μόλις το πα!Και επειδή είμαι ήδη 2 ώρες ξύπνιος και πάω για το 2ο καφέ όποιος πιστός ας προσέλθει για καπουτσίνους ή εσπρέσσους(το σχεδιάκι μπορεί να μην το πετύχω!Αλλά ο καφές θα είναι γαμάτος!!) μέχρι τις 3 που έχω ραντεβού!Μη φανταστείς ότι θα πάρουν και φωτιά τα σεντόνια για διάβασμα είναι!Ααα δε σου ομολόγησα ότι στο τελευταίο ταξίδι στην Αθήνα έκλεψα μια εφεδρική εσπρεσιέρα που έχουμε στο υπόγειο!!!Θα κάνει κανά ντου η Κυρά Μαίρη στην αποθήκη θα δεί ότι την έχω αδειάσει και θα με παίρνει τηλ να με βρίζει!!!Πριν ένα χρόνο της είχα πάρει κάτι τασάκια του Κώστα Βόδα και ακόμα μου το χτυπάει!!!Τι να σου κάνει και ο γονιός???Το παιδί σου είναι παιδί σου το αγαπάς όπως και να ναι!!!!Τον τελευταίο καιρό και βασικά εδώ και 2 μέρες έχω ξανακολλήσει με τους Mando Diao (όποιος θέλει ας μπει στο άλλο μπλογκ θα βάλω κανά song τους) που είναι ψιλο rock - pop αλλά σήμερα με το που άνοιξα λάπιτοπι κόλλησα στο Καιτουλίνι!!!Αχ Καίτη Γαρμπή 4 eva!!!!!!!!!!!!Καίτη ΘΕΆ!!!Ότι και να λένε μερικές νυφίτσες του αναγνωστικού κοινού η Καιτούλα μου θυμίζει παιδικά χρόνια (Τότε που πάλι με κυνήγαγε η Κυρα Μαίρη με τη Sarah...Τι τραύματα έχω!!χεχε) και ότι μου θυμίζει παιδικά χρόνια εγώ το αποθεώνω!!!!Σκηνικό τώρα!Καλοκαίρι 96-97 δε θυμάμαι καλά εγώ να μαι 8-9 χρονών (Omg πως πέρασαν τα χρόνια!) να περιμένουμε κόσμο στο Λαγονήσι και να παίζουμε κυνηγητό με τους γονείς μου να μου πάρουν το γουόκμαν με κασέτες Καίτης!!!!Στις φωτος εκείνης της μέρας είμαι μουτρωμένο!!Αξέχαστες εποχές!!!



1 σχόλιο:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Θα σου πω κάτι για να με μισήσεις. Ξύπνησα πριν από μισή ώρα!!!

ps. Πάρε με μαζί σου στην Αθήνα!!! :-Ρ