Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Πεθαίνω λέμε...!

Επειδή δεν έχω καθόλου χρόνο για ποστ κ.λ.π σας λέω απλά ότι ζώ και ότι έχω κολλήσει τρελά με το νέο σινγκλ των Pet shop boys και το Love etc.Νομίζω ότι έχει βγει στα ράφια των καταστημάτων, άλλα μην λέω πολλά και γίνω ρεζίλι, αλλού θα το βρείτε σίγουρα..!Ψιλογαμάτο κομματάκι και προς όλους τους κακεντρεχείς οι Pet shop Boys ζούνε ρεεεεεεε!!!!




Και αρκετά με το sour cherry από τους Kills που δε λένε να έρθουν με την καμία Ελλάδα έστω σε κανα synch ρε παιδί μου...Φαντάζομαι έχετε μάθει για το φετινό Rockwave οι 2 πρώτες μέρες είναι ήδη δικές μου..Έλα να μαζευόμαστε πολλοί!!!!Θα έχουμε Placebo, Moby, Gogol Bordello, Duffy, Killers και άλλους!



2 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ε πάλι μου τη λες εμμέσως.. Τι σου έκανα πια; :-Ρ
Και όταν ρώτησα αν ζουν το ρώτησα επειδή είχα καιρό να ακούσω γι'αυτούς κι εσύ αμέσως να με πεις κακεντρεχή!! :-Ρ
Δεν τα γλιτώνεις τα δέματα που λέγαμε μου φαίνεται :-Ρ χεχε

Εξύμνoς είπε...

"Ψιλογαμάτο κομματάκι" ζωγραφιζεις αγορι!!!! Καλα να περνας!!!