Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Έφαγα τρελό κόλλημα...


Πριν από καμιά ώρα και ενώ δεν είχα τι να κάνω έβλεπα αποσπάσματα από διάφορες συναυλίες στο youtube έπεσα πάνω στην Kylie και στο on a night like this...Τι το θελα?? Είναι ένα παλιό τραγούδι της Kylie που με γύρισε αρκετά χρόνια πίσω...Αν θυμάμαι καλά βγήκε γύρω στο 1999-2000 και από την πρώτη στιγμή που το άκουσα το 'χα σταμπάρει γιατί μου άρεσε και το τραγούδι αλλά και το κλιπάκι που έπαιζε στο MTV (που πιάναμε τότε στο Ελλάδα...).Αυτό το τραγούδι είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με παλιούς φίλους που μερικοί από αυτούς δεν υπάρχουν δίπλα μου και με μια έντονη μυρωδιά από παιδικά χρόνια. Ακόμα δημοτικό πήγαινα, αλλά μπορώ να θυμηθώ έντονα συναισθήματα εκείνης της περιόδου. Οχτώ χρόνια μετά έχουν αλλάξει πολλά πράγματα τόσο σε μένα αλλά και στο περιβάλλον μου, όμως κάποιοι άνθρωποι είναι ακόμα δίπλα μου και θέλω να τους ευχαριστήσω για όλα!

Με μελαγχολεί γλυκά αυτό το τραγούδι γιατί μου θυμίζει παιδικά γεγονότα,φίλους και καταστάσεις που καλώς ή κακώς δεν υπάρχουν πια(τουλάχιστον στην καθημερινότητά μου, κάπου κάπου κάνουν ένα guest...), αλλά παράλληλα νιώθω ικανοποιημένος από το δρόμο που έχω διαλέξει και από τις επιλογές που έχω κάνει. Μα πάνω από όλα μπορώ να πώ με σιγουριά ότι πέρασαν οχτώ υπέροχα χρόνια άλλοτε με τα πάνω τους και άλλοτε με τα κάτω τους. Δυστυχώς ή ευτυχώς μεγαλώνω...

You kiss me I'm falling can you hear me calling You touch me, I want you Feels like I've always known you On a night like this I wanna stay forever On a night like this Just wanna be together On a night like this ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: