Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

Blogoπαίχνιδο: Ας μάθουμε λίγα μικρά πράγματα για τους άλλους

Καινούργιο Blogoπαίχνιδο από την Cinderelen. Απαντάμε στο ακόλουθο ερωτηματολόγιο...


1. Όνομα: Γιώργος για τους φίλους Giorgio
2. Γενέθλια: 1/9
3. Ζώδιο: Παρθένος
4. Χρώμα μαλλιών: Kαστανόξανθα
5. Χρώμα ματιών: Μελί-Πράσινα
6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ? Μια και δύο συνέχεια lovestoned είμαι...
7. Είδος μουσικής που ακούς: Pop, Electro, Rnb, Hip hop,Punk,Τechno, Έντεχνο
8.Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: Taz
9.Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά? Jim (@ London. Sniff snif)
10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Άλλη μια ΥΠΕΡΟΧΗ μέρα ξεκινά... Καλημέρα!
11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Κινητό-mp3-τσάντα (Eastpak ή Quiksilver)
12. Τί έχεις στον τοίχο σου? Πίνακες
13. Τί έχεις κάτω απ' το κρεβάτι σου? Τους ανεπιθύμητους επισκέπτες...
14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες? Αν ήταν Costa Boda το βάζο τότε όποιος και να ‘ταν θα τα άκουγε για τα καλά για αυτό καλό θα ήταν να έφευγε από το σπίτι πριν τον προλάβω...
15. Αγαπημένος αριθμός: 7
16. Αγαπημένο όνομα: Χάρης- Kωνσταντίνος και Θάλεια
17. Τα χόμπι σου: Bιβλία-Blogging-Music-και οτιδήποτε ουαου
18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα? Πουθενά αλλού πάντα επιλέγω που θέλω να μαι
19. Μια ευχή για το μέλλον: Να είμαι καλά εγώ και οι αγαπημένοι μου άνθρωποι
20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες? Mα φυσικά στα 80’s αλλά όχι για πολύ...Βαριέμαι εύκολα τα πάντα
21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Αν δεν μπορέσω να τη σβήσω τότε θα πάρω τα Dolce Jewels-Ρολοι, laptop, mp3
22. Αγαπημένο λουλούδι: Lilium
23.Αγαπημένη σειρά: Νοικοκυρές-Υπέροχα-Dolce Vita
24. Αγαπημένη ταινία: Δεν είναι μια!!!Μια από αυτές Requiem for a dream
25. Αγαπημένο τραγούδι: Δεν είναι ένα!!! Ένα από αυτά sexyback…
26. Aγαπημένο βιβλίο: Η Βερόνικα αποφασίζει να πεθάνει (αυτή την περίοδο)
27. Αγαπημένο ζώο: Σκύλος
28. Αγαπημένο ρούχο: Οτιδήποτε Volcom-Carhartt-Wesc έχω (yeah I know I ‘m a fashion victim…), καθώς και τζινάκια, καρό παντελόνια και το καλοκαίρι σαγιονάρες φανατικά!
29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Roisin Murphy, Fischerspooner, Massive Attack
30. Αγαπημένο χρώμα: Inox , πορτοκαλί, κίτρινο
31. Αγαπημένο φαγητό: Πλέον οτιδήποτε σπιτικό...
32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι? Mε κανένα...Είμαι μοναδικός!
33. Κακή συνήθεια: Τρώω τα νύχια μου.
34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Tα πάντα!!!
35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Δοτικός
36. Συνηθισμένη ατάκα: Τα σπας, Lol και 14OMG, ΈΛΕΟΣ!, Είσαι για..., Μπάζο
37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Μαθηματικός- Δημοσιογράφος
38. Μεγαλύτερος φόβος: Θάνατος
39. Η καλύτερη pizza: Τυρι-μπέικον
40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι...: Ωραία αρκεί να μην ανεβαίνουν στον καναπέ μου ...π.χ τα ψαράκια είναι πολύ cool!


Προσκαλώ με τη σειρά μου τους EL, Eximnos, Ζαχαρούλα, Ιφιγένεια,Μary-Anne ,Σοφία και φυσικά όποιον άλλο θέλει στο παιχνίδι μας...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ έχω πρόσκληση!!!

Σοφία είπε...

Κι εγώ :-)))))

Ευχαριστώ πολύ! Θα ανταποκριθώ σύντομα.

Giorgio είπε...

Μαριάννα:
Thanks για την γρήγορη ανταπόκριση!!!

Σοφία:
Καλή συνέχεια στο χιονισμένο Λονδίνο!!!Θα περάσω να δώ!;)

Καλό βράδυ σε όλους!