Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

Η αποθέωση της φτήνιας...

Είναι γνωστό ότι δε βλέπω με καλό και θετικό μάτι τη φετινή μας συμμετοχή στη Eurovision λόγω Καλομοίρας και λόγω τραγουδιού. Είδα και το κλιπάκι και πραγματικά θέλω να ξεράσω.. Η Απόλυτη ΠΑΠΑΓΙΆ...Τι φτήνια είναι αυτή?? Τι κακομοιριά?? Τι μπασκλασαρία?? Τι έλλειψη φαντασίας στη σκηνοθεσία??

Ας τα πάρω απ την αρχή...

Ενδυματολογικά είναι απαράδεκτη. Ο συνδυασμός Ταμτα-Παπαρίζου είναι εντελώς αποτυχημένος, Συνδύασαν το εκκεντρικό με το ξέκωλο όσο πιο ασυνδύαστα γίνεται... Τι είναι αυτό που έχει στα πόδια της? Μπότα μέχρι λίγο πιο κάτω από το γόνατο, συνεχίζοντας με μάλλινο καλτσάκι μέχρι λίγο πιο πάνω απ' το γόνατο και όλο αυτό πάνω από καλσόν??? Μα είναι δυνατόν όσο εκκεντρικός και να 'σαι δεν το κάνεις αυτό φορώντας σορτσάκι από πάνω... Μια είναι η Τάμτα, που προσωπικά την παραδέχομαι, δε μπορείς να πουλάς ένα σκυλάδικο (πρόσωπο και τραγούδι) με ποπ, έθνικ και τρέντυ στοιχεία...

Αμ το ξέκωλο σορτσάκι που θέλουμε να μοιάσουμε και στην Έλενα!! Η Παπαρίζου ήταν καρακουκλάρα με κάτι πόδια δυο μέτρα και μαυρισμένη, μου ρθε το άλλο το παιδί , γιατί παιδί είναι μπροστά στην Παπαρίζου, και τα πέταξε όλα... Δε γίνεται αυτό!

Και ερωτήσεις μου:
  • Οι μαριονέτες με τα μαύρα κοστουμάκια τι δουλειά έχουν?
  • Γιατί στο ρεφρέν κάνει την κίνηση κιάλι?
  • Ποιος τα πληρώνει όλα αυτά?

Και φτάνουμε στο δεύτερο μέρος που ανεβαίνει στο μοτοσακό ντυμένη πολύ απλά... Μαύρο συνολάκι, δικτυωτά μανίκια, την Άρτα με τα Γιάννενα στο λαιμό (κοντεύει να πνιγεί και κουβέντα δε βγάζει το κακόμοιρο...) και καθρέφτη ray ban από πακιστανό στην Ερμού... Μην πώ για την ανταύγεια την κατάξανθη που δένει με το όλο σύνολο...

Και το περίεργο η σκηνοθεσία είναι Καπετανίδη...

Ή έχει πέσει το αισθητικό μου επίπεδο ή δεν καταλαβαίνω την υψηλή τέχνη..ΤΈΛΟΣ

Όποιος θέλει να το δεί πατάει ΕΔΏ. Δε βάζω αυτή την κακομοιριά στο blog μου. Μαρία Χούκλη καταλαβαίνω τη δύσκολη θέση σου, να παρουσιάσεις αυτό το αίσχος...Κουράγιο

4 σχόλια:

Cinderelen είπε...

Tώρα ο πακιστανός στην Ερμού τί σου έφταιξε και το λες έτσι απαξιωτικά? :P

Ανώνυμος είπε...

"Ποιος τα πληρώνει όλα αυτά?"
ΟΛΑ ΕΜΕΙΣ Giorgino ΜΟΥ!

Η αισθητική σου μικρό μου έχει ανέβει επίπεδο κ η δική τους έχει κατέβει κατά πολύ...

Καλό βράδυ!
Φιλιά πολλά!

Giorgio είπε...

Cinderelen:
Βρε ο πακιστανός δε μου φταίει.. Ίσα ίσα τη δουλειά του κάνει.Με μας που θέλουμε ψευτοglamουργιές τα χω!!!


Mary-Anne:
Δυστυχώς εμείς καλό μου!!

Καλή μέρα σε όλους!

"ζαχαρούλα.." είπε...

..τα χάλια μας τα μαύρα.. η αντιγραφή ποτέ δεν ευδοκίμησε...