Πέμπτη 21 Αυγούστου 2008

Ζω δεν πέθανα!!!

Μπορεί να έχω εξαφανιστεί εδώ και μια βδομάδα από τα διαδικτυακά σοκάκια αλλά τι να κάνω είμαι σε mood διακοπών... Η Αθήνα έχει αδειάσει για τα καλά και επειδή όλοι λείπουν σε διακοπές-εξοχικά-γκομενικά είπα και 'γω να τιμήσω το εξοχικό μας...Να κάνω και κανά μπανάκι σε θάλασσα γιατί το πολύ χλώριο θα μου αφήσει σημάδια στο τέλος!Οι μέρες κυλούν απελπιστικά ήρεμα (πα μαλ) με μπανάκια και ξεκούραση...Και τα βράδια τα μοιράζω ανάμεσα σε Γκάζι και Λαγονήσι (μην ξεχνάμε τη διαδρομή Άλιμος-Λαγονήσι που κάνω σε μισή ώρα, θα με πιάσει κανάς τροχαίος και θα τρέχω μετά...) αλλά όπως όλα τα καλά έτσι και αυτό σε πέντε μέρες θα τελειώσει και θα πρέπει να γυρίσω στη φοιτητούπολη και στο φοιτητόσπιτό μου... Σνιφ σνιφ

By the way είμαι στα starbucks της Βάρκιζας και δεν μπορώ να πώ ότι έχω εντυπωσιαστεί από το περιβάλλον..Ενώ είναι μεγάλο το μαγαζί είναι αμερικάνικου τύπου 80's-90's όπου το καφέ ξύλο κυριαρχεί και θυμίζει λίγο friday's αλλά στο πιο σοβαρό και άχρωμο...Τίποτα: inox, minimal και ξερό ψωμί..

Δε θα μας πάρει όμως από κάτω γιατί πρώτον σου δίνω το πιο dance, sexy και πολλά υποσχόμενο τραγούδι από Kooks για να ταρακουνήσω τις ήρεμες μέρες στο νησί ή στην πόλη όπου βρίσκεσαι φανατικέ αναγνώστα





και δεύτερον την ερχόμενη δευτέρα αναχωρώ για φοιτητούπολη (φτου αντιβίωση...) οπότε την Κυριακή έχουμε last night on ATHENS!!!!
Καταλαβαίνεις ότι θα τα σπάσουμε φανατικέ αναγνώστα, και επειδή εγώ θέλω να περνάς και 'συ καλά, σε καλώ να έρθεις μαζί μας!!Δεν αναφέρομαι μόνο στο απλό αναγνωστικό κοινό αλλά και στους λοιπούς συνbloggers , όποιος θέλει ας μου στείλει mail ή να μου αφήσει σχόλιο και θα τον ειδοποιήσω για το μέρος συνάντησης...Η ώρα θα είναι από το απόγευμα της Κυριακής μέχρι όσο μας πάει...!

2 σχόλια:

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Έσκασα στα γέλια ο φανατικός (και φανταστικός!) αναγνώστας!!!

Καλά... ΠΟΥ τα βρίσκεσεις?????


Δεν μπορώ δεν μπορώ!!!!


χαχαχαχααχαχα


Χάλι της Βάρκιζας έ?
Δε θα ξαναπάω... μια φορά πήγα κ δε μου άρεσαν ούτε κ εμένα!

Θα συμφωνήσω μαζί σου: inox, minimal και ξερό ψωμί!!!!!!


Πάρα πολλά φιλιά!!!!!!!

τετραγωνος κυκλος είπε...

Κι εμένα χτες ήταν η τελευταία μου μέρα στην Αθήνα και τώρα κοντεύω να πάθω κατάθλιψη..Καλά να περάσεις σήμερα βράδυ!