Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

Να ξεστραβωνόμαστε και κάπου κάπου...Καλό το glam αλλά το διάβασμα ακόμα καλύτερο..!

Για να το ρίξουμε και λίγο στα σοβαρά μιας και σήμερα έχω όλο το χρόνο για να χαζολογήσω είπα να μιλήσουμε για βιβλία που διάβασα το περασμένο καλοκαίρι και σας τα συστήνω..!


ΜΠΡΙΝΤΑ
Είναι το τελευταίο βιβλίο του Paulo COELHO και είναι πραγματικά πολύ καλό..Πιστεύω ότι είναι από τους αγαπημένους μου συγγραφείς, πλέον. Πώς να μη συγκλονιστώ όταν στο οπισθόφυλλο γράφει μια παράδοση η οποία εξηγεί ότι οι άνθρωποι χωρίζονται σε 2 κατηγορίες σ' αυτούς που χτίζουν και σ' αυτούς που φυτεύουν. Οι χτίστες όταν τελειώσουν το έργο τους απλά έχουν 4 τοίχους και περιορίζονται σ' αυτούς. Αυτοί που φυτεύουν μπορεί να ξεκουράζονται σπάνια αλλά έχουν ένα κήπο που συνεχώς αναπτύσσεται και μπορούν να ζήσουν μια μεγάλη περιπέτεια...Σας το έδωσα σε ελεύθερη παρουσίαση αλλά πραγματικά πολύ έντονο(αν το συνειδητοποιήσεις φυσικά..). Γενικά ο Paulo ασχολείται με υπαρξιακά ζητήματα, αλλά προσωπικά μου αρέσει πολύ και ο τρόπος γραφής, αλλά και τα νοήματα που απορρέουν...Χαρακτηριστικά μια φράση "Δεν μας ανήκει ούτε ο ίδιος μας ο εαυτός"...Ανατριχιαστικό...

Η μελαγχολία της πατρίδος μετά τις ειδήσεις των 8
'Ενα μόνο έχω να πώ : ΠΆΝΤΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΈΝΑΣ ΕΧΘΡΌΣ..Καλό βιβλίο, αλλά δεν πολυπέθανα...

Η μυστική διαθήκη της Πηνελόπης Γκαβογιάννη
Για να είμαι ειλικρινής πριν από λίγο άρχισα να το διαβάζω, και μου φαίνεται συμπαθητικό προς καλό...Είναι λίγο μπερδεγουέι η αφήγηση αφού μπλέκονται πολλά γεγονότα από την αρχή, αλλά μου φαίνεται ότι η συνέχεια θα με δικαιώσει.

Και επειδή έχω και μια εξεταστική δεν το βλέπω να το τελειώνω πριν από τα τέλη του Σεπτέμβρη, αλλά μόλις το τελειώσω θα σας πώ εντυπώσεις...Επίσης, τα επόμενα 2 βιβλία θα είναι του Paulo "Ο διάβολος και η Δεσποινίδα Πριμ " και "Στις όχθες του ποταμού Πιέδρα κάθισα και έκλαψα". Προς το παρόν σας αφήνω γιατί έχω άλλα βιβλία που πρέπει να αρχίσω να διαβάζω!Καλό μεσημέρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: