Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Διακοπές Τέλος...Ή μήπως όχι..?

Ναι ναι φανατικέ αναγνώστα η 26η μέρα του Αυγούστου με βρίσκει στη γνωστή φοιτητούπολη... Κανονικά θα έπρεπε να με πιάσει κατάθλιψη, αλλά μέχρι στιγμής όλα είναι καλά. Χτές μπορώ να σου πώ ότι είχα περισσότερα νεύρα και αναστάτωση, αλλά σήμερα όλα είναι καλά.. Δεν έχω πολύ χρόνο, γιατί η εξεταστική μου αρχίζει λίαν συντόμως και πρέπει σε μια εξεταστική και 'γω να στρωθώ... Δεν το εγγυώμαι όμως.!

Και τι δεν έχω να σου γράψω δεν λέγεται, αλλά τώρα που έχω βρει και πάλι το γρήγορο ιντερνετάκι μου θα στα πώ όλα...Καταλαβαίνεις φίλε αναγνώστη θα κλείσουν σπίτια...Απειλή!

Κάτι γενικό:
1)Η sweet and bitter απλά δεν υπάρχει...!Είναι άπαιχτο πλάσμα!!Θα σας εξηγήσω σε άλλο ποστ
2)Το δωράκι που μου έκανε ένα άλλο πλάσμα την Κυριακή το βράδυ (εεε εσυ πλάσμα θυμήσου που ήμασταν και τι μου έδωσες...!) απλά με έχει σώσει!!
3)Χτες η κίνηση στην Αθήνα ήταν ανυπόφορη, άσε που όποιος ήθελε σταμάταγε όπου και όσο ήθελε και ξεφόρτωνε το αυτοκίνητό του...Βλαχάρες.


Προς το παρόν σε αφήνω με το υπέροχο τραγούδι που παίζει από τη στιγμή που άνοιξα το laptop μόλις μπήκα σπίτι μου...



Υ.Γ. Μετά τις 20 Σεπτεμβρίου έχω άλλη μια εβδομάδα διακοπών!!!ΥEAH!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: