Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

Blogoπαίχνιδο: Που θα ήθελα να δω το όνομά μου!!!

Πριν από λίγες μέρες έλαβα πρόσκληση από την Princess Elen να κάνω μια ανάρτηση με πράγματα που θα ήθελα να έχουν το όνομα μου!!!Το ξέρω είναι πραγματικά lol αλλά θα ήθελα να με δώ στα παρακάτω μέρη...
Θα ξεκίναγα με τη συγγραφή ενός βιβλίου, σχετικά με τον κόσμο των glam περιοδικών οπότε ο Διάβολος που φοράει Prada θα ήταν μια καλή ευκαιρία!!!
Μετά από το σάλο που θα έφερνε το βιβλίο μου στον καλλιτεχνικό χώρο θα είχα προτάσεις για διαφημίσεις ρούχων, όπου τελικά θα παρουσίαζα τα αγαπημένα μου Carhartt και θα είχαμε το εξής αποτέλεσμα:
Μετά την τεράστια επιτυχία του βιβλίου και των διαφημίσεων θα έκανα στροφή στην καριέρα μου και θα παρουσίαζα εβδομαδιαία εκπομπή διακόσμησης όπου θα έπιανα σαλονάκια μανταμίτσας και θα τα 'κανα minimal με pop πινελιές...Κάτι σαν την επόμενη picture:
Tα νούμερα της εκπομπής μου θα χτύπαγαν κόκκινο κάθε Κυριακή που θα είχα επεισόδιο και σύντομα διαφημιστικές εταιρίες θα με παρακάλαγαν να βάλω την υπογραφή μου στο μεγαλύτερο πολυκατάστημα των Αθηνών...Το GIORGIO!!!
Έχοντας κατακτήσει τον καλλιτεχνικό και τον επιχειρηματικό κόσμο θα έκανα την μια εβδομαδιαία πολιτική εκπομπή που πάντα ήθελα, όπου κρατώντας την πένα-σύμβολο θα προσπαθούσα να παγιδέψω εεε να συζητήσω με διάφορα πολιτικά - καλλιτεχνικά πρόσωπα. Και ο τίτλος αυτής ...
Τέλος για να με τιμήσει για όλο αυτό το έργο μου ο Ελληνικός λαός θα έδινε το όνομα μου σε μια από τις κεντρικότερες πλατείες της Αθήνας...Την πλατεία Giorgio!!!
Με τη σειρά μου θα προσκαλέσω την Mary-Anne να μας γράψει που θα ήθελε να δει το όνομα της!!!Φυσικά όποιος άλλος θέλει να παίξει μαζί μας είναι ευπρόσδεκτος!!!
"Όνειρα όνειρα φλόγες μακρινές μου, του φευγιού μου όνειρα και άγνωστες φωνές μου..."

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Einai toso efikta ola ayta pou egrapses... pou.. dld ti na pw.. ligo na kouniseis to daxtylaki sou kai ta exeis ola ayta sta podia sou amesws!
Ta Xristougenna einai periodos pollwn oneirwn.. polles fores anekplirwtwn kai alles efiktwn kai toso xeiropiastwn pou mporoume na aplwsoume me megali eykolia to xeri mas na ta arpaksoume kai na ta geytoume!
Ta oneira einai pigi zwhs pou den mporoume na zhsoume xwris ayta!
(Na to perimeneis loipon syntoma kai apo mena! Mono pou egw eimai paaaaaaara poly filodoksi, konws pswnara, opote mn ekplageis me ayta pou tha grapsw!!!)
So keep dreaming! and keep planing your next best seller after the devil wears prada!!!!!!!!!!!!!!

luv ya*

Giorgio είπε...

ok perimenw kai ti diki sou anartisoula...!


Skeftomai to epomeno vivlio mou na exei titlo "Ibiza mplouz"(*)...Mi sxoliasei kaneis ... ton efaga!!!



(*)Min poun oti antegrapssa kai tin Paulina!!!

Ανώνυμος είπε...

Είπα να μη σχολιάσω τις φαντασιώσεις σου.. Δε θα σχολιάσω π.χ. το σάλο που θα προκαλέσει το βιβλίο σου κ το κόκκινο που θα χτυπήσει η εκπομπή σου.. Ούτε το όνομα σου που θα δοθεί στην καημένη την πλατεία..:P:P:P
Μια ερώτηση μόνο.. Την Κυριακή η εκπομπή σου θα παίζει απέναντι απ'του Σούλη? Τρέμε Σπύροοοο!!
:*:*:*:*:*:*:*:*

Ανώνυμος είπε...

Tο με τα Dior του Giorgio κάτι μου θυμίζει ή είναι ιδέα μου???

Cinderelen είπε...

Αχαχαχ! Όλα είναι τρέλλα!
Το βιβλίο φοβερό!
Επίσης η πλατεία υπέροχη :D
Και το Attica καταπληκτικό... Κρίμα που δεν το έκανα εγώ με το mall :P

χεχε...
Καλό βράδυ :D
Φιλάκια :*
:D

Giorgio είπε...

Murtw:
Τα πες όλα μόνη σου Μυρτώ μου!!!Θα φάω τον Σπύρο Σούλη και αυτό είναι δήλωση!!!Πέρα από την πλάκα τον Σπύρο τον συμπαθώ οπότε θα φρόντιζα ώστε να παίζω μετά από αυτόν!!!;);)

Good girl gone bad:
Τι ακριβώς σου θυμίζει???Ιδέα σου είναι...

Princess Elen:
Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!Εεε μη στεναχωριέσαι με το mall τα δικά σου ήταν πολύ καλύτερα!!!