Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

Τα καλοκαιρινά νέα της 1ης εβδομάδας του Ιουλίου...

Πριν γράψω κάτι κούλο (όπως είναι τα περισσότερα θέματα του παρόντος blog...lolol ) είπα να το γυρίσουμε λίγο στα δικά μας και να πούμε (lol βασικά να πώ! lol) γεγονότα και στιγμές της εβδομάδας που μας πέρασε...

Έπιασα δουλειά!!!Στο εντελώς άσχετο & άκυρο πάνω που είχα σταματήσει να ψάχνω βρήκα την πιο super κουραστική (λόγω 7ωρου) αλλά συνάμα φραγκάτη δουλειά του καλοκαιριού!!! Δεν μπορώ να της βάλω ένα τίτλο (βλέπε διευθυντής τράπεζας..lolololol) αλλά κοινώς κάνω τους καφέδες, τη λάντζα και τις λοιπές βρωμοδουλειές...Κάλα είναι, αν εξαιρέσουμε ότι μου φεύγει η ψυχή κάθε μέρα, αλλά δεν πειράζει καλύτερα να βγάλω και κανα δικό μου μάνει (έχω και μια bizart να πληρώσω φανατικέ...), και να εκμεταλλευτώ την πρωινή βαρεμάρα...

Έκτος από εργασία και τρελή χαρά όμως είμαι και όλο έξω..! Ένα έχω να πώ: Γκάζι πάνω, Γκάζι κάτω, Γκάζι δεξιά, Γκάζι αριστερά... super lol
Τις τελευταίες 2 εβδομάδες έχω ξεσκίσει τον λατρεμένο μου προορισμό...Αφού στο τέλος, δε θα βρίσκω κανένα να πάμε Κεραμεικό...Το βλέπω το όνειρο...Σνιφ! Μη νομίζεις φανατικέ αναγνώστα, και φανατική αναγνώστρια (γιατί απευθύνομαι και στην φανατική αναγνώστρια, την οποία σέβομαι και υπηρετώ...!).

Κατά τα άλλα συμπέρανα ότι ότι πουρμπουάρ (ελπίζω να το γραψα σωστά...Τέλος πάντων tips, κατάλαβες ελπίζω!) έδωσα όλη τη χρονιά σε καφέδες-φαγητά-ποτά μου επιστρέφονται και απ' ότι φαίνεται θα μου επιστρέφονται και με το παραπάνω!!! Για αυτό φανατικέ και φανατική (έχω γίνει πληκτικός το ξέρω...Sorry από καρδιάς..) να κάνεις το καλό και κάποτε θα το βρείς μπροστά σου...

Τέλος, δεν ξέρω γιατί αλλά έχω κολλήσει με τον Σάκη και το "και σε θέλω".. Ότι και να πείς έχεις δίκιο, αλλά εγώ κωλοχτυπιέμαι τρελά με το συγκεκριμένο song... Παιδάκι μου δε φαντάζεσαι κατάσταση, στο σπίτι στην ταράτσα, στην πισίνα (ααα ξέχασα να σου πώ μου πήραν δώρο πισίνα για το roof garden..Είναι μεγαλούτσική αλλά ο δικός σου-εγω βρε!!- ψιλοκατάστρεψα το νερό γιατί αφενός δεν την σκέπαζα και γέμιζε φύλλα και σκόνες, αφετέρου ξεχάστηκα μια μέρα και μπήκα με τα λάδια μου και τα ξύδια μου και χάλασα το νερό...Θα την φτιάξω όμως μη μου αγχώνεσαι...!), στη δουλειά, στο μετρό, μέχρι και στην media markt...Εxtra lololol

Τέσπα κλείνω το ποστ γιατί νομίζω ότι με έχει βαρέσει η ζέστη και η κούραση και γράφω ασυναρτησίες....Aαα και μια καταγγελία της στιγμής πότε θα έρθουν να μας βάλουν τα κλιματιστικά οεο...Ασταδιαλα...!Καλο βράδυ βρε!!!


5 σχόλια:

lena_zip είπε...

Ήρθα να ρίξω κι εγώ το φαρμάκι μου λέγοντας ότι μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις. Αυτό μάλλον σημαίνει ότι χρειάζομαι ψυχοθεραπεία!

spyros1000 είπε...

poia einai ayti poy einai aristera kai milas me tetoio thaymasmo?

mahler76 είπε...

Καλή αρχή στην καινούρια σου δουλειά. καλύτερα αυτό παρά άφραγκος καλοκαιριάτικα. Τον Sakis να τον κόψεις γιατί είναι πολύ τελευταίος.

Ανώνυμος είπε...

xexe...fasi eixe to post sou!to partheniko sou gia mena:P!lol!toulaxiston esi vgaineis!ti na pw k gw pou oles k oloi m eixan paratisei to s/k k pigainan sta eksoxika tous?

Giorgio είπε...

lena_zip:
Καλώς ήρθες!!!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Η καλύτερη ψυχοθεραπεία είναι το blogging!!!

spyros1000:
Καλώς ήρθες!!!
Λέγεται Άννα Βίσση (και δεν βρίσκεται στην Δύση της καριέρας της...), για τους φίλους Απόλυτη.

Mahler76:
Ευχαριστώ!Δε λες τπτ ήρθαν και οι εκπτώσεις... Έχω κολλήσει με το συγκεκριμένο song, θα μου περάσει με τον καιρό...

Mr.wintour:
Καλώς ήρθες!!!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!(γραφικός έχω γίνει!lol)
Κουράγιο, τα καλύτερα έρχονται για όλους μας!