Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

Μια φορά τη βδομάδα θα τα λέμε μου φαίνεται...

OMG έχω να γράψω στο πολυαγαπημένο μου blog άλλη μια εβδομάδα!!!

Φανατικέ αναγνώστα το ξέρω σε 'χω παραμελήσει, είμαι ασυγχώρητος, είμαι ποταπός αλλά τι να κάνω που δεν έχω μόνιμη πρόσβαση στο νετ???Προσπαθώ να σε ενημερώνω για τους πάντες και τα πάντα αλλά με μια άλφα καθυστέρηση..

Στην τελική άμα θες να με βλέπεις (lol να με διαβάζεις εννοούσα...) να παρακαλέσεις τον γείτονα να αφήνει το ρουτεράκι του περισσότερη ώρα ανοικτό..

Είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού , αν όχι στα τελειώματα και η Αθήνα είναι άδεια, μπορείς να βρεις θέση ακόμα και έξω από τις 45 Μοίρες, άσχετο που εγώ τη βγάζω πέντε στενά πιο πάνω, αλλά δεν πειράζει καλή καρδιά να υπάρχει (και όρεξη για περπάτημα...).

Όλοι μου γκρινιάζουν για ακρίβεια αλλά κανένα ρούχο δεν έχει μείνει στην αγορά..Απορώ ρε παιδί μου πρώτα πάμε και τα σκάμε και μετά μυξοκλαιγόμαστε??? Τόσο μπάζα είμαστε..?Το δε αλτερ λίγο που είδα χτες έχει ξεφύγει, 5 λεπτά να δεις και αμέσως θέλεις να βάλεις τα κλάματα.Τέτοια μιζέρια ούτε ο Όμορφος κόσμος το πρωί...


Οι συναυλίες καλά κρατούν έχουμε και μεθαύριο τον Lenny
και φυσικά την τουρ της Έλενας Παπαρίζου(OMG πολύ απότομη πτώση...).

Επειδή δεν το κόβω να έχει μείνει ζωντανός κανένας φανατικός και επειδή εγώ νοιάζομαι για σένα δεν σου πώ άλλες κουλαμάρες, προσεχώς τα καλύτερα...!

Update: Σκάβουν όλο τον Άλιμο και τον Άγιο Δημήτρη...Πρόσεχε φανατικέ αναγνώστα και μην πηγαίνεις από παραλιακή θα κολλήσεις...

3 σχόλια:

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Δε φταις εσύ καλό μου παιδί που ο γείτονας είναι βλακς και δεν σε αφήνει να ενημερώνεις πιο συχνα το πολυπληθές κοινό σου!

Θα τον κανονίσω όμως εγώ!!!

Αυτό για την ακρίβεια που το πας!
Μέσα στη μέση των εκπτώσεων και ακρίβεια????Δν παμε καλάααα!!!


ΥΓ: Τι "βγάζεις 5 στενά πιο πάνω"?????
χιχιχιχι

Έχω πρόστοιχο μυαλό το ξέρω!!!!!!!

τετραγωνος κυκλος είπε...

Πράγματι giorgio σε χάσαμε αυτές τις μέρες!!Αυτό είναι το κακό με το internet..Αν δεν έχεις internet 24 ώρες το 24ωρο ή αν είσαι για διακοπές,blog γιοτ!!Δε βαριέσαι..Όταν μας δίνεται η ευκαιρία τότε ενημερώνουμε τους online φίλους για τα νέα μας!!
Ciao!

Giorgio είπε...

μικρο και τρελό:
Τσσσ μικρο παιδί και έχεις τέτοιες σκέψεις???Ντροπή...!

Κανονισέ το βρε γιατί όλο σε starbucks τη βγάζω!!!

Τετράγωνος κύκλος:
Καλά να περνάς και σύ και θα βρίσκω ευκαιρίες για να τα λέμε online!!!