Παρασκευή 4 Ιουλίου 2008

Λίγο απ’ όλα...

Μια βδομάδα έχουμε να τα πούμε και μου λείψατε παλιόπαιδα... Και το τι έγινε σ’ αυτή την εβδομάδα δεν περιγράφεται.. Τι βραβεία, τι Υπέροχα, τι ξέσπασμα Χριστίνας Λαμπίρη, τι πρεμιέρα Mamma Mia, τι τέλος εξεταστικής, τι χαμό για να βρούμε έστω ένα 80άρι για Madonna (με τόνο στο α παρακαλώ...lololol), τι τρελά ξενύχτια, τι συνέντευξη Απόλυτης στο down town και τι δε σου χω φανταστικέ και φανατικέ αναγνώστα!!!


Πρώτα απ’ όλα να εδώ και 6 μέρες είμαι εντελώς Free από σχολές κ.λ.π και είμαι μια χαρά! Άντε κουράγιο μέχρι τον Αυγουστο που θα ξαν αρχίσουμε, τον οποίο Αύγουστο δεν τον βλέπω να τον χαίρομαι, ξεκινάω-μάλλον- 24 Αυγούστου εξεταστική-Παναγία μου-Τα χάπια μου-Πότε θα κάνω εγώ γενέθλια εεε????

Εν συντομία να σας πώ ότι 1η Σεπτεμβρίου έχω γενέθλια, και ήδη με έχει πιάσει μια κρίση ηλικίας, όχι αρνητικά λόγω του ότι μεγαλώνω, σιγά ακόμα 20 είμαι... Αλλά λόγω του ότι πρέπει να αλλάξουν κάποιες πρωτερεότητες... Για πόσο ακόμα θα τρέχω στο σκουλγουέιβ εεε???Τεσπα δε θα με πιάσει ακόμα κατάθλιψη...Aχ μεγαλώνω και μαζί όλοι όσοι αγαπώ...σνιφ

Και μιας και μιλάμε για κατάθλιψη, το Χριστινάκι (η Λαμπίρη ντε...) είναι καλά???Γιατί τα ΄χωσε τόσο άγρια στον Πρέκα την επόμένη των βραβείων?Προσωπικά προσπάθησα να τα δω αλλά δεν μπόρεσα, ήταν κάτι σαν φτωχά ξαδερφάκια των περσινών και προπέρσινων βραβείων και δε μου πολυάρεσαν...Ωστόσο εγώ το Χριστινάκι το πάω γιατί είναι bitch και δεν μου άρεσε που όλοι πλην του star της έριξαν γερό θάψιμο...It was a pity

Όσο για την πολυ αναμενώμενη πρεμιέρα του Mamma Mia, ήταν απλά θεικό δείτε το!!! Η Μέριλ Θεά σε επόμενο post θα δημοσιεύσω καμιά κριτικούλα... Και το είδα σε συνoικιακό σινεμαδάκι στον Πειραιά δίπλα στο δημαρχείο, σας το συστείνω!!! Ένα μόνο θα πώ η διπλανή μου (που δεν την ήξερα την γυναίκα...) τι τράβηξε αφού συνέχεια τραγούδαγα...Τι mamma mia, τι voulez vous, τι gimme! είπα δε λέγεται...Το καταχάρηκα!!!

Φαιναλυ, η Απόλυτη έσπασε τη σιωπή της και τα πε έξω απ΄τα δόντια και πραγματικά την πάω απίστευτα αυτή την γυναίκα...Είναι ΘΕΆ!!! Και μια παράκληση, μη διαρεύσουν ακόμα τα τραγούδια της, μη γίνει το μπάχαλο που έγινε με τη Madonna(με τόνο στο α παρακαλώ...) που κυκλοφορούν 5 εκδόσεις για το give it 2 me...

4 σχόλια:

τετραγωνος κυκλος είπε...

Πράγματι σε χάσαμε αυτές τις μέρες!Είσαι πλέον εδώ και τελείωσες τις εξετάσεις,οπότε όλα καλά και όλα ωραία!Τα τραγούδια της Άννας έχουν διαρεύσει ήδη..Είναι σε ροκ στυλ τα περισσότερα!Όσο για το MAMMA MIA έχω ακούσει και εγώ καλές κριτικές και σκοπεύω να το δω και από ότι κατάλαβα αξίζει τον κόπο!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Πω πω.. Από τώρα κρίση ηλικίας βρε?

Όσο για τη Μαντονά (!) Θεα Θεα, κι αυτή και η Αννούλα, για να μην την ξεχνάμε!!!

Τα φιλιά μου!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο!

Sweet and bitter είπε...

Καταρχήν, μην ανησυχείς για την ηλικία σου! Εγώ που είμαι πλέον 27, είμαι μια χαρά θεότρελη! Είναι να μην το έχεις μέσα σου παιδάκι μου!

Ευτυχώς μπαίνω στο blog σου και ενημερώνομαι για τα καλλιτεχνικά - κι όχι μόνο!

Φιλιά!