Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

Blogoπαίχνιδο!!

Mετά από πρόσκληση από το γυάλινο δάκρυ έχουμε και λέμε!!


Αντιγράφω από το xeblogάρισμα:

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί, είναι προχείρως μεν, ορεξάτως

δε δημιουργημένο

από 127 βιοχημικούς και ερευνητές τής πυρηνικής φυσικής...

Μην ανησυχείτε, αν οι απαντήσεις σας δεν είναι σωστές

δε θα μείνετε στην ίδια τάξη...

Λοιπόν,

οι όροι είναι απλοί...



1 Ο καλεσμένος -η, κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί.


2 Δίνει τις απαντήσεις του στα σχόλια τής ανάρτησής του, σε αυτόν που τον κάλεσε,

και κυρίως πάντα, στο xeblogarisma.


3 Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο.


4 Στην ανάρτηση του δεν ξεχνά να βάλει τη διεύθυνση του xeblogarisma

για τη διευκόλυνση τού παιχνιδιού και των 127 κριτών...



xeblogarisma.blogspot.com/παιχνίδι




Για να σας δούμε....


1. ΣΕΞ...
α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες

δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα

Το β

2. HOBBY
α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

Ταξίδια-Συναυλίες-κολύμπι (βασικά ηλιοθεραπεία!lolol)

3. ΤΕΧΝΗ
α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

Όλες

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ
α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρ'το αλλιώς

Το ε. Απαξιώ να ασχοληθώ σοβαρά με το θέμα

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ
α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική

Μαθηματικά- Γεωμετρία

6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΡΕΤ
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι


Σκυλάκι (των φίλων..) και δικό μου ψαράκι

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

Μύκονος-Αθήνα (Γκάζι 4eva…)

8. ΧΡΩΜΑ
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

None


9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

Σαλόνι, με τους καναπέδες, τα coffe tables, το τζάκι, τα κεριά... Και φυσικά το δωμάτιο-γραφείο...Πεθαίνω!!!

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια._

Φυσικά το ε, όχι και 7 χρόνια, τεκνό είμαι ακόμα....



τη σειρά μου καλώ όποιον δεν έχει παίξει και θέλει να συμμετάσχει στο παιχνίδι...Φυσικά οι κύριοι και οι κυρίες στο blogroll είναι όλοι και όλες καλεσμένοι/ες...!

Δεν υπάρχουν σχόλια: