Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Α ρε 90's τι μου κάνετε....


Kaka Koritsia - Ks...

Ούτε 8 χρονών δεν ήμουν καλά καλά και ακόμα τις θυμάμαι και τις 3....

Είχαν κάνει και guest σε σειρά του mega, τους Ασυνήθεις Ύποπτους το 1996...


Από τότε πολλά άλλαξαν πολλά και όμως αυτό το τραγούδι μου κάνει το κλικ που μου κανε και τότε...

Πολλά έχουν αλλάξει και όμως αυτό συνεχίζει να μένει ίδιο....

Τι να πεις παράξενη είναι η ζωή..!

Αν και μερικούς φίλους από τότε τους έχω διώξει από κοντά μου όταν ακούω αυτό το τραγούδι θυμάμαι τις καλύτερες στιγμές μας στο πάρτυ μου το 1996...


Υ.Γ. Όποιος/α φανατικός/η αναγνώστης/ρια βρήκε το blog μου πληκτρολογώντας στο googlie "Θεά Kylie confide in me" παρακαλείται να επικοινωνήσει μαζί μου...Έχει κερασμένο καφέ στο soho και αν τραβήξει η παρέα και ποτάκια στο Motel (Λυπάμαι, δεν μπορώ να το πώ letom....Δε μου βγαίνει τι να κάνω...!).

Δεν υπάρχουν σχόλια: