Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Παλιό αλλά αγαπημένο...

Χτες βράδυ έπειτα από μια αναπάντεχα μεγάλη βόλτα σε πλατείες-πάρκα-γεφύρια γύρισα σπίτι έχοντας ανακαλύψει ένα νέο φούρνο (άσχετο!) με κάτι γαμάτα πραγματάκια που μου θυμίζουν το πετέκ της 3ης Σεπτεμβρίου...Δεν σας το κρύβω κοινό μου ότι συγκινήθηκα!!Ακόμα και σ' αυτή την παλιοφοιτητούπολη, υπάρχουν μικρές παρηγοριές χε χε...By the way όσοι δεν ξέρετε το πετέκ κακώς δεν το ξέρετε, αλλά επειδή είμαι καλούλης σας προτείνω ανεπιφύλακτα το σιροπιαστό κεικ, δοκιμάστε το και μου λέτε εντυπώσεις!Που λες φανατικό κοινό, μετά από όλη αυτή τη βόλτα γύρισα σπίτι γεμάτος ενέργεια!Αφότου χάζεψα λίγο σε όλα τα profile μου facebook,myspace,soundsnap, έκανα και μια γύρα από τα blog φίλων, και κανένας δεν είχε νέο post (γκρρρ γιατί έχουμε πέσει έτσι στο ρυθμό γραφής???Μήπως τελικά το τέλος της εποχής των blog είναι πλέον γεγονός???Αναρωτήθηκε ο γράφων....) άνοιξα λίγο ένα μουσικό κανάλι να περάσει λίγο η ώρα γιατί το λάπιτοπι κοντεύει να τα παίξει τελείως...Δουλέυει 30 ώρες την ημέρα μόνιμα στο δίκτυο...! Που λες φανατικό κοινό έπεσε τυχαία στην Kylie όχι τη Minogue κουτό παιδί, αλλά σε ένα τραγουδάκι ψιλομπιτάτο που είχε βγει πριν 3-3μιση χρόνια...Και αμέσως θυμήθηκα την κωλοχρονιά 2006, που εντάξει δεν ήταν και τόσο κωλοχρονιά πρακτικά γιατί πέρασα στη σχολή που ήθελα, έκανα ένα γερό ξεκαθάρισμα σε φίλους-γνωστούς (όποιος δεν το χει καταλάβει ακόμα, είναι και πολύ μπάζο...), ταλαιπωρήθηκα με κάποια προβλήματα υγείας ευτυχώς με αίσιο τέλος, γνώρισα τους νέους φίλους μου και γενικά ήταν μια χρονια πολλών ανατροπών...Από μαθητής της Γ-Λυκείου σε 3μιση μήνες έφτασα να μαι φοιτητής σε άλλη πόλη, με δικό μου σπίτι, ταξίδια τουλάχιστον μια φορά το μήνα και γενικά μια ζωή που ως ένα βαθμό ήθελα να την έχω κάτω από άλλες συνθήκες, χωρίς βέβαια να ξέρω αν θα μ' άρεσε σε σχέση με την πχιότητα της ζωής που έχω καταφέρει να έχω σήμερα...Ένα νέο σπίτι που ετοιμάζαμε οικογενειακώς και όσο και όποτε μπορούσα βοήθαγα και έτρεχα...Περίεργες καταστάσεις και μέσα σ' όλα εγώ να νιώθω ότι μοιράζομαι...Ανάμεσα σε 2 πόλεις, ανάμεσα στους φίλους φοιτητούπολης-Αθήνας και πολλά άλλα τέτοια γεγονότα...Ειδικά στο πρώτο έτος της σχολής τα σόκια (ενικός το σοκ-πληθυντικός τα σόκια!) ήταν απανωτά έχασα κάποια γεγονότα που μου στοίχισαν, όπως γενέθλια δικών μου ανθρώπων, γιορτές και παρτυ που δεν κατάφερα να παραβρεθώ και όχι μόνο ευχάριστα γεγονότα αλλά και δυσάρεστα που δεν ήμουν δίπλα σε ανθρώπους που ήθελα...Γιατί τα λέω όλα αυτά?Γιατί καθώς έπαιζε το συγκεκριμένο κομμάτι έκανα έναν μινι απολογισμό και μπορώ να πω ότι πλέον είμαι πολύ χαρούμενος με ότι μου δίνει η ζωή και πάνω απ' όλα ήρεμος και συνειδητοποιημένος για το τι θέλω....Όσο μπορεί ένας εικοσάρης να ξέρει τι θέλει από τη ζωή του!χεχε

Επίσης, ίσως είναι η ηλικία, ίσως οι προτεραιότητες που θέλοντας και μη αλλάζουν σε ένα βαθμό μπορώ να πώ ότι μ' αρέσει το lifestyle που έχω επιλέξει, με τα πάνω του και τα κάτω του και χαίρομαι ιδιαίτερα που έχω 2 γονείς να με στηρίζουν ΑΦΆΝΤΑΣΤΑ και να μου προσφέρουν όχι μόνο ότι μου χρειάζεται αλλά και το κάτι παραπάνω και φίλους που μπορώ να πώ και μια κουβέντα παραπάνω και να μοιραστούμε ακόμα και τη μελαγχολία μας...Και για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό..!Γιατί στα ωραία και στα ευχάριστα όλοι είμαστε δίπλα στους άλλους ενώ στα δυσάρεστα πόσοι πραγματικά αντέχουμε να μπούμε έστω και για λίγο στη θέση του άλλου???Δεν το παίζω super hero, και γώ δεν αντέχω τον πόνο και τη λύπη, αλλά κάνω 10 κουράγια γιατί σκέφτομαι λίγο και τον άλλο.

Αυτά τα ολίγα και για σήμερα!Να μην ξεχνιόμαστε, θέλω κανά glam party, άμα ακούσετε τίποτε κάντε 1 κόπο και περάστε και από δώ!!!





Akcent - Kylie


Update: Σήμερα έχουμε νέο επεισόδιο στα Άγρια Παιδιά!Προβλέπεται γαμάτο για μια ακόμα φορά!Πάρτε και μια φωτό από τα γυρίσματα!


Δεν υπάρχουν σχόλια: