Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Παλιόπαιδα....!

Το τελευταίο διάστημα, και για να ακριβολογώ μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων έχω κολλήσει με το σεχ εν δε σίτυ!Καλά μη φανταστείς κανά τρελό κόλλημα φανατικό αναγνωστόνι, δεν είναι ούτε Dolce Vita ούτε Υπέροχα ούτε Άγρια απλά είναι από τις μικρές καθημερινές παρηγοριές στην ξενερωτούπολη που έχω έρθει να σπουδάσω...Που λες φανατικέ χτες και ενώ είχα εξαντληθεί, ξύπνιος από τις 7 γαρ, δεν είχα όρεξη για τίποτα το βράδυ παρά μόνο για την καθιερωμένη πλατεία που χτυπάω τον τελευταίο καιρό!Τα παμε περνάω 2η εφηβεία...!Καθώς γύρναγα προς το σπίτι μου, και αναλογιζόμουν τι μπορούσα να κάνω για να περάσω ένα ωραίο και συνάμα γκλαμουράτο βράδυ πέρασα μια βόλτα από το βιδεο κλαμπ και έκανα την καλύτερη κίνηση ενός ατόμου που μένει μόνο του!Πήρα τυχαία την 5η σεζόν του σεχ εν δε σιτυ...Όσοι μένετε μόνοι σας θα με καταλάβετε απόλυτα γιατί πως να γεμίσεις τις άπειρες ώρες μοναξιάς σου???Φυσικά με ελληνικές σειρές που βλέπεις στο greek-movies, και στη συνέχεια με ξένες σειρές...Περιττό να πώ ότι μόλις τελείωσα ένα Μαραθώνιο με Χριστόφορο!!Γιατί ναι στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε ο Χριστόφορος είναι πάντα μια σίγουρη λύση γκλαμουριάς και κλισέ...! Αφού λιώσεις τα dvd με νοικοκυρές και lost περνάς και στα λοιπά...Έτσι και γώ πέρασα στα λοιπά!Κάπου εκεί σ' ένα επεισόδιο που η Carrie έχει ένα πάρτυ για να γιορτάσει την έκδοση του βιβλίου της έχει μια σκηνή που συναντά κάποιον που της γυάλισε και πέφτει η Κ-Ο-Μ-Μ-Α-Τ-Α-Ρ-Α του Ohm Guru, πεθαίνω προσκυνώ, dolphins...Πραγματικά περιττό να σας κρύψω ότι Πέθανα!!!!Είναι πολύ ωραίο να ξέρεις ότι κάποιος εκεί έξω, άσχετος με σένα, έχει τα ίδια προβλήματα, τις ίδιες ανησυχίες και όλα αυτά τα ντύνει (μεταφορικά πάντα!Δεν τους βάζει και παντελονάκι...) με τις ίδιες μουσικές...!


Παλιόπαιδα πάλι καταφέρατε να συγκινηθώ...!

Έψαξα να βρω τη σκηνή, αλλά δεν τα κατάφερα, ίσως είμαι και λίγο άχρηστος(!) χεχε, αλλά σας έχω ένα μέρος του τραγουδιού που θα το ακούσετε ΕΔΏ. Εννοείται ότι κάθε φανατικός αναγνώστης που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να το ακούσει, έστω και αν τελικά δεν του αρέσει...Και για όσους ενδιαφέρονται είναι από το album Echo του Ohm Guru.

Υ.Γ. Σουρεάλ και όμως αληθινό!!!Μετά από το σεχ εν δε σιτυ στα καπάκια χτύπησα Άγρια Παιδιά...Τώρα πως συνδυάζεται το sk8 και το street fashion με κάτι στημένο και γκλαμουράτο ειλικρινά δεν ξέρω να σας απαντήσω!!!

3 σχόλια:

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Είμαι fan fan fan fan fan fan fan
του Sex n the city!!!!!!!!!!


Νιώθω ότι είμαι μια σύγχρονη Carey εν Αθήναις!!!!!!


σματς!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Είμαι fan fan fan fan fan fan fan
του Sex n the city!!!!!!!!!!


Νιώθω ότι είμαι μια σύγχρονη Carey εν Αθήναις!!!!!!


σματς!

Giorgio είπε...

xexe


egw dn imoun pote fan tis seiras apla otan exeis exadlisei oles ts alles seires kati prepei na deis!!!xexe


Mazi sou!!!Exete polla koina xaraktiristika!