Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Μονόλεπτο δελτίο στις 5...

Μετά από 3 εβδομάδες διακοπών αποχαιρέτισα προσωρινά (πάντα!) την Αθήνα και πλέον ετοιμάζομαι να μπώ στους ρυθμούς της σχολής...Είμαι άυπνος, από το πρωί δεν έχω καθίσει καθόλου αφού ο Αλί από 'δώ έβγαλε το χαλί... Και δυστυχώς δεν ήταν μόνο ένα...Είμαι έτοιμος να στείλω βιογραφικό στην Δέσποινα τη Μοιραράκη. Τα βρωμόπουλα μου κατέστρεψαν το μπαλκονάκι μου, την κατάρα μου να 'χουν..! Πρέπει να ετοιμαστώ και για το party μου που θα γίνει το επόμενου σου-κου και μέσα σ' όλα να μετακομίζει και η Βάνα δίπλα μου. Το βλέπω τ' όνειρο όλα εγώ θα τα τραβήξω, αλλά τι να κάνουμε όλα μες το πρόγραμμα είναι... Βy the way το party είναι open οπότε όσοι πιστοί προσέλθετε... Το αποκορύφωμα η ζέστη που απ' την αρχή του Μαιου είναι ανυπόφορη. Βέβαια το καλύτερο είναι ότι όπως πάντα τις πρώτες μέρες μου λείπει το σπιτάκι μας στην Αθήνα, όπως και η ίδια η Αθήνα γιατί πέρασα πάρα πάρα πολύ καλά και σε αυτές τις διακοπές... Κατά τα άλλα υπήρξαν πολύ έντονες στιγμές και σε αυτές τις διακοπές που εν καιρώ ίσως τις postάρω.

Στην πολυφημισμένη και πολυδιαφημισμένη συνάντηση της Κυριακής με τους EL, Eximnos, Mary-Anne και Sweet and bitter θα αναφερθώ στο επόμενο post που θα ακολουθήσει αργότερα λόγω φόρτου εργασίας... Ένα μόνο έχω να δηλώσω προς το παρόν: Τα λόγια είναι περιττά, μόνο όσοι μας είδαν εκείνο το απόγευμα-βράδυ καταλάβαιναν...


Update: Η δημοσκόπηση δε βγαίνει ακόμα...Θα μείνει λίγο ακόμα προς παραδειγματισμό και εξαγωγή συμπερασμάτων σε επόμενο post..!

3 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

Καλά, αυτή δεν ήταν συνάντηση, ήταν μαραθώνιος γέλιου!

Φιλάκια!

Giorgio είπε...

sweet and bitter:
Μαραθώνιος γέλιου δε λες τίποτα!
Φιλιά!

Giorgio είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.