Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Ότι μου λαλεί...

Πάλι μέχρι τα χαράματα έκατσα στο pc... Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση, κάτι πρέπει να κάνω. Μου φαίνεται ότι πρέπει να το ρίξω στις βαλεριάνες γιατί αλλιώς δε με βλέπω καλά... Αν και ήμουν έξω μέχρι τις 4 και, με το που μπήκα σπίτι αμέσως άνοιξα laptop και εδώ και δυο ώρες και κάτι έχω μπει σε ότι πιο κουλό site υπάρχει, έχω κατεβάσει ότι house remixάκι από Madonna υπάρχει, γενικότερα μια κατάσταση όποιον πάρει ο Χάρος...


By the way αληθεύει ότι έρχεται η Θεά Ελλάδα ή είναι μια απλή φήμη που κυκλοφόρησε.?Δεν ξέρω πάντως το είδα στον ET και απόρισα... Είναι δυνατόν να συμβαίνουν θαύματα το 2008!? Δεν ξέρω πάντως άν τελικά έρθει ξεχάστε ότι ξέρατε... Η χώρα μας θα ανήκει στο top των πολιτισμικών-συναυλιακών εκδηλώσεων... Όπως και να το κάνουμε η Μαντοννά (με τόνο στο α παρακαλώ) είναι Θεά και δεν χαρίζεται εύκολα... Βέβαια είμαστε και ολίγον τι γύφτουλες και το βλέπω να είναι 10000 κουλοί στο ΟΑΚΑ και να ακυρώνεται τελικά η συναυλία. Δε γίνεται μετά από sold out συναυλίες να πηγαίνεις σε μισογεμάτα στάδια... Ντεγκαντανς!





Όπως φαντάζεστε έχασα και τη Γιουροβίζιον αφού το διάστημα 11-4 ήμουν έξω, αλλά από πληροφορίες έμαθα ότι η Κύπρος δεν πέρασε στον τελικό του Σαββάτου. Κρίμα χάσαμε το σταντέ 12άρι... Θα ζήσουμε όμως.



Στροφή 180 μοιρών σε ένα πολύ άσχετο θέμα.. Ο δήμος Αργυρούπολης έχει ένα πολύ ωραίο site με τα γήινα χρωματάκια του, τις ωραίες του φωτογραφίες από διάφορα μέρη του δήμου και γενικότερα προβάλει τα "καλά" του δήμου... Αν και με μια πρώτη ματιά δε σου γεμίζει το μάτι έχει ωραία μέρη (έστω και λίγα...) και πολύ καλή θέα προς θάλασσα. Βέβαια δε συγκρίνεται με το δικό μας site που κυριαρχεί το άσπρο χρωματάκι με μπλε πινελιές και όλη τη θάλασσα να απλώνεται μπροστά σου. Στην οποία θάλασσα καλό θα ήταν να μην κολυμπήσεις αλλά και μόνο η θέα φτάνει..! Άλλωστε το Λαγονήσι, η Ανάβυσσος και τα άλλα τα παιδιά είναι δίπλα στην Αθήνα...





"Άλιμος σημαίνει θαλάσσιος. Αυτός, που ανήκει στη θάλασσα. Αυτός είναι ο Άλιμος"






Δείχνουμε ότι έχουμε διαβάσει και ένα βιβλίο παραπάνω, πουλάμε την glamουριά μας, έχουμε παρακολουθήσει μια παράσταση Μιμής Ντενίση βρε αδερφέ και είμαστε οκ! Άλλωστε πλέον όλοι είναι μόνο λόγια.. Όσα περισσότερα λές τόσο περισσότερο -και καλά- αξίζεις (μπηχτή για μερικούς μερικούς...)!









Μη μου πει κανείς ότι δεν είναι πολύ ωραία φωτό του Συντάγματος και της Βουλής... Ιδανικός φωτισμός, όλη η Πλατεία να απλώνεται μπροστά σου, μια quality φωτό μιας σύγχρονης πρωτεύουσας...!

Άντε να βγαίνουν σιγά σιγά (ή μάλλον γρήγορα!) τα video από Kylie σε κανα youtube να δούμε και μεις οι κοινοί θνητοί φοιτητές τίποτα.. Αχ τον βλέπω να τον χάνω τον Manu Chao που 'ρχεται στις 15 Ιουνίου (νομίζω) γιατί με το προσχέδιο του προγράμματος εξετάσεων πολλά μαθήματά μου τότε πέφτουν... Έλεος!

Τα θέματα στη γενική παιδεία και χτές πολύ εύκολα... Δεν το συζητώ το 19 άνετα το έπιαναν στα μαθηματικά γενικής.. Τα δυο πρώτα μαθήματα στις φετινές Πανελλαδικές αρκετά εύκολα να δούμε τι θα γίνει και το Σάββατο με τα μαθηματικά κατεύθυνσης... Προσοχή μη σας πει η ομάδα που βγάζει τα θέματα




Όταν τα λεγα εγώ για αυτή την ατάκα όλο το χειμερινό του΄07 να με ακούτε... Britney ΘΕΑ, και απ' ότι μαθαίνω είναι σε καλή φάση εκτός ψυχιατρικών κλινικών... Britney συνέχισε έτσι!!!Aχ πρέπει να περάσω γραμμική 1...

Και μιας και το ξέσκισα το επίπεδο που το ξέσκισα μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί από τις 7/4/08 που πρωτάκουσα το she is dangerous στον Σιτόπουλο μου 'χει κολλήσει???Και ο main τραγουδιστής ο Matt Pokora (αν τον λέω σωστά...) είναι από τα ανερχόμενα αστέρια του rnb... Κοίτα να δεις!! Γιατί εμένα το επώνυμό του μου θυμίζει την Δάφνη Μπόκοτα δεν ξέρω...?

Αυτά τα ολίγα και για σήμερα!!Να έχουμε όλοι μας μια Υπέροχη μέρα και καλή δύναμη σε όλα τα τριτολυκειόπαιδα που διαβάζουν!!!

Προσκυνώ!!!

Καλημέρες σε όλους!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: