Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Blogoπαίχνιδο:Εμμονές και Δαίμονες...

Έφτασε και σε μένα εδώ και καιρό η πρόσκληση από την άπαιχτη EL και καιρός γαρ να ανταποκριθώ.

Εμμονή 1: Θέλω να δουλεύω μόνος μου. Πείτε με τρελό, πείτε με λωλό, μονόχνοτο βρε αδερφέ αλλά όταν κάνω κάποιες δουλειές θέλω να τις κάνω ΜΌΝΟΣ. Δεν αντέχω τον κάθε άσχετο να μπλέκεται μες τα πόδια μου.

Εμμονή 2: Δε θέλω παρεμβάσεις στον χώρο μου. Ο χώρος μου είναι ο χώρος μου και δε σηκώνω κουβέντα και παρατηρήσεις από κανένα (εκτός αν ο άλλος είναι η επιτομή του style οπότε ίσως και να του επιτρέψω να μιλήσει...).

Εμμονή 3: (Προς όλους τους φιλοξενούμενους) Δεν θέλω να ανακατεύεστε με την κουζίνα και το τραπέζι. Σε 10 λεπτά έχω έτοιμο τραπέζι για 20 άτομα, οπότε δεν χρειάζεται να μπλέκεστε στα πόδια μου.

Εμμονή 4: Τα Υπέροχα Πλάσματα και το Dolce Vita. Όσες φορές και να τα δώ δε μου φτάνουν... Τι να κάνουμε αγάπα τον άλλο με τα ελαττώματά του!

Εμμονή 5: Η ΜΟΥΣΙΚΉ μου. Εδώ και αν δε σηκώνω κουβέντα... Όπως σέβομαι τα μουσικά ακούσματα σας έτσι απαιτώ τον ίδιο Respectογλου στα δικά μου. Επίσης, δεν κάνω βήμα χωρίς mp3. Το ξέρω είμαι κολλημένος...


Εμμονή 6: Δεν αντέχω τη σπατάλη νερού. Η φύση πεθαίνει όλοι μας πρέπει να βοηθήσουμε. Δεν χρειάζονται δραματικές αλλαγές στην καθημερινότητα μας, μια νέα προσεκτικότερη στάση ζωής.

Εμμονή 7: Οι κάγκουρες. Τους απεχθάνομαι Αν είστε κάγκουρας που έχει στο φουλ το μουσική στο αμαξάκι του να μην βρεθείτε κοντά μου...

Εμμονή 8: Η καθαριότητα και η τάξη...Μακριά από μας οι βρωμιάριδες.

Με τη σειρά μου προσκαλώ την Dreamgirl να γράψει για τις εμμονές της και φυσικά και όποιον άλλο θέλει...

5 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

εμμονή 3...... συμφωνώ και επαυξάνω!!!!

καλημέρες!!

Ανώνυμος είπε...

Η εμμονή 3 ήταν σπόντα για μένα???
:P
Όσο για την Dolve Vita και τα Υπέροχα..
Μακάρι να είχαν κ οι άλλοι τα δικά μας ελλατώματα!!!
Κοινώς έχουμε την ίδια εμμονή!!!

Μμμμμάκια!

Dreamgirl είπε...

Εμμονή με τις εμμονές μου, μου φαίνεται :Ρ
Φαντάσου και να μη σου έλεγα πως έχω ήδη πρόσκληση...

Ευχαριστώ και θα απαντήσω μόλις βρω ποιες είναι.

Ανώνυμος είπε...

Ηello dear!! Τι ζώδιο είπαμε πως είσαι? Α! Καλα θυμάμαι!! :P Στις 4 από τις 8 εμμονές σου αναφέρομαι... Κάνει μπαααμ! :P K στις υπόλοιπες συμφωνώ απολύτως (εκτός από το dolce vita, sorry :$)!
Φιλούρες!!!
Μυρτώ

γυάλινο δάκρυ είπε...

Για το 6, το 7 και το 8 συμφωνώ και επαυξάνω!
Καλό βράδυ!