Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Υπέροχα Πλασματα Τρίτης 11/3/08....ΤΑ ΣΠΑΣΑΝ!!!



Τα λόγια κυριολεκτικά είναι περιττά!!!Τι να πρωτοπώ για τα εκπληκτικά μου πλασματάκια...Είναι μέσα στο μυαλό μου!!!Τόσο καιρό δε λέω το κόλλημά μου με τα 80's???Εεε μου το κάναν και επεισόδιο. Mα είναι δυνατόν το ένα επεισόδιο να είναι καλύτερο από το άλλο??Τι ατάκες,τι σκηνές ζήσαμε και σήμερα δεν περιγράφονται...Και φυσικά η Samantha Fox το κόλλημα μου τον τελευταίο καιρό με το touch me touch me i wanna feel your body!!!!Η οποία ήρθε στην Αθήνα, εγώ ήμουν στην Αθήνα και δεν πήγα να την δώ!!!Μα να είμαι Αθήνα και να την χάσω, δηλαδή σε ποιόν να το πώ και ποιος να με πιστέψει!!!Τότε με τα χιόνια 16/2/08 και την έχασα σνιφ σνιφ σνιφ...Δε θα σχολιάσω πλάνα-μέρη Αθήνας που για καλή- κακή μου τύχη τα επισκέφτηκα το περασμένο τετραήμερο...Απ' τη μια πόνεσε πολύ η μαχαιριά μέσα μου αλλά από την άλλη χάρηκα αφάνταστα που το έζησα όλο αυτό!!!Και δεν το έζησα απλά αλλά με πάθος!!!


Και μετά την αδικοχαμένη εμφάνιση της Samantha δηλώνω ότι θα χάσω και την Kylie γιατί στις 24 Μαιου γράφω πρόοδο μαμώ την άλγεβρα μου!!!Τίποτα το αποφάσισα θα πάω Mamma mia!!!Να 'μαστε καλά μόνο και θα πάω!

Ένα πράγμα με παρηγορεί το Πάσχα που έρχεται. Όσο σκέφτομαι ότι θα ξανακάνω (πρώτα ο Θεός) αυτά που έκανα τώρα σε μεγαλύτερο βαθμό παίρνω αφάνταστη δύναμη και αντέχω τη μιζέρια της φοιτητούπολης...Μπορεί να ακούγομαι υπερβολικά απαισιόδοξος και αχάριστος αλλά δε με απασχολεί καθόλου. Τέρμα όσο μπορώ θα ζώ καλύτερα και θα κάνω πράγματα μόνο για μένα...


Παρεπιμτόντως, τι ωραία μουσικά "ντυμένη" είναι η συγκεκριμένη σειρά...Δε χαίρεσαι μόνο να τη βλέπεις αλλά και να την ακούς. Όπως καταλαβαίνετε έχω πορωθεί άγρια τόσο με τα Υπέροχα, όσο και με τα τραγούδια των 80's...Πάλι καλά που το ipod έχει δύναμη γιατί αλλιώς θα μου έκαναν έξωση...


Τον χτύπησε τον γιατρό η Καραμέλα...

Και πως θα ήταν δυνατόν να κλείσει αυτό το post χωρίς 80's???








This tainted love you've given i give you all a boy could give you take my tears and that's not nearly all OOOOh tainted love, tainted love ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: