Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

Quizάκια!!

Eεε αφού δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο ας κάνουμε κανα κουιζάκι να περάσει η ώρα μπας αλλάξει ο ανάδρομος και δούμε άσπρη μέρα... Άσχετο αλλά έφαγα κάτι εκπληκτικά τρίγωνα σήμερα και κάνω έκληση σε όποιον φανατικό και μη αναγνώστη πάει προς Θεσσαλονίκη μεριά να στείλει κανά κουτί...Δε θέλω τσιγκουνιές γεμάτο να ναι... Επίσης, όποιος είναι εκεί πάνω να στείλει και κανα τσουρεκάκι, ξέρετε ποια λέω, μην κάνω και διαφήμιση...


Ας δούμε λοιπόν ποια ευρωπαική πόλη θα με φιλοξενήσει....Γκαγκαν γκαγκαν




You Belong in Milan



Stylish and sophisticated, you want to enjoy a truly European life - away from tourists!

Milan fits you perfectly. Great shopping, high quality food, lots of culture... with very little hype.





Ναι ναι μόλις βρήκα την επόμενη πατρίδα μου!!!Δεν ενθουσιάζομαι και πολύ αλλά τι να κάνουμε θα τ' αντέξουμε και αυτό...
Και κάτι ουσιαστικό ποιο χρώμα έχω άμεση ανάγκη...



You Need Some Orange in Your Life



Orange will make you feel open, lively, and artistic.

And with a little orange, you will project an aura of friendliness.

If you want bolder experiences, you've got to get a little orange in your life!



For extra punch: Combine orange with red or yellow



The downside of orange: It's too powerful and unusual for some people to deal with



The consequences of more orange in your life:



You will become more creative in almost every aspect of your life

You will find humor in the most serious and dismal situations

You will feel like life is exciting, even when you're doing ordinary things

Και που ΄χω γεμίσει το σαλόνι με κιτρινα και πορτοκαλί ριχτάρια και μαξιλαράκια τι κατάλαβα οεο???Τσάμπα η κατάθεση στον ανδρεάδη και τον χυτήρογλου πήγε...Σνιφ σνιφ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xixixi
Ωστε Μιλάνο ε?
Όλα οδηγούν στο να ξαναπάμε Ιταλία!!!!!!!

ΥΓ: Ποια ειναι Σαλόνικα να τηνε ξεμαλλιάσω που δεν με πήρε κ εμένα μαζί??????
Εγώ Giorgino μου εγώ θα σου φέρω κούτες από τον Τ...λη γιου νόου!!!

Φιλιάααα!!!

Giorgio είπε...

Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη!!!Δεν είναι τυχαίο αυτό!

Και ένα τσουρεκάκι μου αρκεί!χιχι


Υ.Γ. Πήγαινε στην Αναστασία (θησέως) έχει εκπληκτικά τρίγωνα!!Γιαμ γιαμ