Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

Τα νέα μου λίγο πριν το ταξίδι...

Με μια διάθεση έτοιμη για να φύγω και την Χαρούλα να λέει εξαρτάται μου λες εξαρτάται δηλώνω πως ότι και να ψηφίσετε κακιασμένοι αναγνώστες μου εγώ θα το κάνω το ταξίδι!!!Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος..!Είναι ήδη περασμένες 2 πρέπει να πάω για ύπνο γιατί αύριο είναι μεγάααλη μέρα αλλά δυστυχώς δεν μπορώ!Η βαλίτσα έχει αρχίζει να δέχεται μερικά πραγματάκια, το βλέπω το όνειρο πάλι για 4 μέρες θα κουβαλίσω το μισό σπίτι αλλά δεν πειράζει!!!Δε με χαλάει!Ελπίζω μόνο να μας κάνει καλό καιρό, καλά και όμορφα τα χρονάκια, αλλά να βγούμε και λίγο!!!Εισιτήρια βέβαια ακόμα να κλείσω, αλλά ελπίζω να βρώ!Γκαντεμόσκυλα κανονίστε την πορεία σας, δε θέλω άλλη αρνητική ενέργεια...Πριν σας αποχαιρετίσω έχω να δηλώσω ότι η ξαφνική επίσκεψη ήταν χαλαρωτική και ελπίζω να επαναληφθεί...Σας αφήνω, τώρα τις καληνύχτες μου και όνειρα γλυκά!




Ειδικά αφιερωμένο στον κακό!!!Είναι απ' τα αγαπημένα του τραγούδια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: