Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

Μια Τρίτη που μοιάζει σα Δευτέρα και ήδη μου έχει σπάσει τα νεύρα...

Τίποτα, τίποτα αν κάτι δεν ξεκινήσει καλά όσο και να το παλέψεις δεν θα εξελιχθεί καθόλου καλύτερα... Για όσους δεν το ξέρουν από σήμερα ξεκινά και η κτηματογράφηση σε 107 νέες περιοχές και όπως είναι φυσικό γίνεται ο χαμός, ο απόλυτος στα επιμέρους κτηματολογικά γραφεία... Ουρές, φωνές και άπειρα έντυπα που πρέπει να συμπληρωθούν. Και επειδή νοιάζομαι και για τον εύπορο φανατικό αναγνώστη θα τον παραπέμψω ΕΔΏ για να μάθει 2 πράγματα παραπάνω, μην ταλαιπωρείται άδικα...

Στα δικά μου, βαριέμαι απίστευτα να διαβάσω και ήδη έχω δώσει ένα μάθημα... Προσπαθώ με κάθε τρόπο και μέσο να το αναβάλλω... Να φανταστείς λατρεμένε αναγνώστα (σλουρπ σλουρπ...) κοντεύουν να σαπίσουν οι φύτουλες στο μπαλκόνι από το καθημερινό πότισμα που τους κάνω, προκειμένου να μην καθίσω στο γραφείο... Αλλά και όταν κάθομαι, τα πράγματα μη φανταστείς ότι είναι καλύτερα, χάνομαι στον κόσμο των Υπέροχων και μη σελίδων...

Μη θίξουμε το θέμα μουσική... Έτσι όπως πάω θα γεμίσω τον ολοκαίνουργιο εξωτερικό σκληρό σε λιγότερο από ένα μήνα.. Όχι όχι δεν είναι να με αφήνεις εμένα σε σπίτι με adsl. Παρεπιμπτώντος τι έχουν πάθει όλες οι εταιρίες σταθερής τηλεφωνίας και με παίρνουν ανά δυο μέρες για να φύγω από το πάγιο του ΟΤΕ??? Εγώ βέβαια έχω καταλήξει στην κλασσική αλλά και σταθερή απάντηση "Μ' αρέσει να πληρώνω πάγιο ΟΤΕ...Καλημέρα σας.", ομολογουμένως είναι πολύ κουραστικοί...

Συνειδητοποίησα και κάτι άλλο την εβδομάδα αυτή μιας και δίνω παιδαγωγικά μαθήματα. Την ευθύνη που έχει και πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός όσα και αν έχω πεί και σε παλαιότερες αναρτήσεις μέσα από τα συγγράμματα που διαβάζω συνειδητοποιώ και "νοιώθω" ότι δεν είναι εύκολη υπόθεση η δουλειά του Καθηγητή... Για να μη σε κουράζω θα αναφερθώ αναλυτικά σε επόμενη ανάρτηση..! Αυτά προς το παρόν, θα τα πούμε σύντομα! Καλημέρες!







Μην τολμήσει κανένας να κρίνει τη φωνή και την ερμηνεία της Ayo τον σκότωσα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: