Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Ευχες για Καλα Χριστούγεννα!!!

Φανατικό αναγνωστόνι αν και καθυστερημένα σου εύχομαι να περάσεις τα πιο super και party-animaliarika Χριστούγεννα!!!Είχα πολλά να σου πώ σήμερα, αλλά με το όλο κρύο δεν ξεκολλούσα από το τζάκι και τώρα πρέπει να κάνω τον Road runner (κάνοντας μπιπ μπιπ πάντα!!!) και να μαζέψω πράγματα!Την κανά για 2 μερούλες (μάλλον, δεν είμαι ακόμα σίγουρος) μακριά από Αθήνα και από Σάββατο ξανά πίσω!Άσχετο, αλλά δε θα αντέξω να έρθουν τα Χριστούγεννα χωρίς να πώ ένα τεράστιο μπράβο στα wild boys που τα σπάνε κυριολεκτικά!!!Ειδικά το χτεσινό επεισόδιο με τους άστεγους ήταν από τα καλύτερα που έχω δει σε Χριστουγεννιάτικη βερσιόν σειράς πριν τα Χριστούγεννα!Μη θυμηθώ τα πλάνα από τα επεισόδια που συνέβησαν τον προηγούμενο καιρό στο κέντρο της Αθήνας...Απίθανη σειρά χίλια ΜΠΡΆΒΟ σε όλους του συντελεστές!!!


Παιδάκια τις καλύτερες ευχές μου σε όλους και σε όλες!!Να περάσουμε όλοι super!!!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

merry christmas to everybody!!!

mahler76 είπε...

καλά Χριστούγεννα ρεεεε. Όσο για το Βετέξ με το οποίο καθαρίζεις το λαπτοπ, τι να σε πώ παιδάκι μου.

*Κορίνα* είπε...

Καλές γιορτές και σε σένα sweety, και να περάσεις τέλεια!!!
Πολλά φιλιά!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Ε δεν μπορώ παρά να σου ανταποδώσω τις διαδικτυακές ευχές (με το παλιό μόντεμ και όχι με το καινούριο σνιιιιφφφ,) που μου έδωσες κ εσύ!


Καλά Χριστούγεννα μικρό μου!!!
Υγεία πάνω από όλα σε σένα κ στην οικογένειά σου!


Τα πιο πιο πιο γλυκά φιλιά μου!

Giorgio είπε...

Anwnumos:
Tis kaluteres euxes + se sena!

Mahler:
Afou ginetai guali meta to laptop egw tha to sunexisw!!Ts kaluteres euxes!

Spider:
adapodidw ts euxes!!!

Apo mikro kai trelo:
adapodidw kai se sena!!

Y.G.To palio einai alliws...Pada!!!