Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Η φωνή και ο μύθος....Μαρινέλλα!!!


Γιατί αν περίμενε να κάνει καριέρα με την παραπάνω φωτό θα είχε πάει άπατη...Εδώ βλέπουμε τη Μαρινέλλα με το λουκ Βασιλάκης Καίλας, στα πρώτα του βήματα με το αθώο βλέμμα και την τσέπη άδεια πριν αρχίσει να γίνεται τσίτα τα γκάζια!!!Ευτυχώς που στο μέλλον ήρθαν και οι στυλίστες και οι λοιποί σοβατζίδες γιατί με τέτοιες pic μόνο σαν Αλέκα Παπαρήγα θα μπορούσε να διαπρέψει!


Ο μύθος που λέγαμε και πρίν...Γιατί και στο τραγούδι να μην είχε πετύχει θα φόραγε τα στενά της τα κοστουμάκια με θανατηφόρο μπούστο και βλέμμα προς τον ουρανό και θα ταν και η πρώτη γυναίκα καριερίστα....


Κρυώνω....Ας ρίξω κάτι απλό πάνω μου και να κοιτάξω το κενό...


Αν την είχε προλάβει ο κινηματογράφος θα ήταν μια σουπερ κρουέλα ντεβίλ...Γαμώτο.. Έχουμε ένα θέμα με το βλέμμα προς το Θεό...Ίσως το κάνει για να δείξει ότι πήγε με το σταυρό και την πίστη μπροστά!


Ποιο είναι άραγε το καλό μου το προφίλ???Είμαι και σκεπτόμενο το άτομο...Φτού μου!!!Θα δείξω και τις δετές κουρτίνες, θα πάρω με το μέρος μου και τις νοικοκυρές...Μπράβο μου!!Πλατίνες πάλι θα χτυπήσω!!



Άτσα και η γαλλική μυτούλα...!Και ο ώμος πάντα διακριτικά έξω..!Τσίτα τα γκάζια μωρό...!Είναι τελικά και πολύ rock γκόμενα!!

3 σχόλια:

*Κορίνα* είπε...

Μα δεν ήταν χάλια στην αρχή της???
Όταν είχα δεί πρώτη φορά φωτογραφίες τις είχα πάθει πλάκα!!
Έχει τραγουδάρες όμως!!
Φιλιάαααα!
Πέρασες καλά τα Χριστούγεννα??

*Κορίνα* είπε...

Μα δεν ήταν χάλια στην αρχή της???
Όταν είχα δεί πρώτη φορά φωτογραφίες τις είχα πάθει πλάκα!!
Έχει τραγουδάρες όμως!!
Φιλιάαααα!
Πέρασες καλά τα Χριστούγεννα??

Giorgio είπε...

Mono xalia?????Athlia...

Ti na s pw..!Oloi auto lene gia ta tragoudia tis, alla egw dn poluenthousiazomai...Sigoura exei fwni, apla egw den trelainomai gia auti...!

Kala perasa irema, isuxa, meta ta xristougenna egine kati alla eutuxws pleon ola ok!!!

Makia!