Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

Έλα μετά την Απόλυτη δυναμικό comeback + εγώ!!!

Το ξέρω χαθήκαμε φανατικέ αναγνώστη αλλά τι να σου κάνω και γώ το παιδί..Από αύριο ελπίζουμε ο κύριος (π)ΟΤΕ να μας ελεήσει και να μας συνδέσει στο internet.Τα νέα είναι απλά λιτά και καθημερινά..Διακοπούλες, ταβλάκι και κανά κλαμπάκι για να μας έρθουν καλά τα Χριστούγεννα!Έχω να κάνω και δημόσια καταγγελία στον Νικήτα Κακλαμάνη.. Μα μοβ αστέρι είναι δυνατόν???Πόσο κακόγουστος μπορεί να είσαι βρε άνθρωπά μου???Μοβ...?Μη θυμιθώ ότι ενώ είχα στηθεί στην ουρά για να πάρω και γώ μπαλονάκι και οι γιούφτοι δε μου έδωσαν...Αν είναι ποτέ δυνατόν...Κατά τα 'άλλα η πόλη και εγώ φορέσαμε τα γιορτινά μας στολιστήκαμε και ουχί σημαιοστολιστηκαμε, ένα θα σου πώ : υπάρχουν φωτογραφίες μου με σκούφο να στολίζω δένδρο και με απειλούν ότι θα τις δημοσιεύσουν...Από τρίτη θα τις ανεβάσω facebook...!Και μια συμβουλή : ΜΗ ΦΟΒΆΣΤΕ ΤΟ ΚΈΝΤΡΟ!!!Ότι και να λένε περνάμε σούπερ!Και τα ψώνια μας κάνουμε και τους καφέδες μας πίνουμε και τα ποτάκια μας χτυπάμε και όλα είναι super cool!Αυτα τα ολίγα γιατί με διώχνουν από το πισί!Πάω Εξάρχεια για ψώνια, όποιος μαλάκας μπάτσος κλείσει πάλι τους δρόμους τον έφαγα!!! Από αύριο ευελπιστώ να είμαι ξανά κοντά σας και να βρούμε τους παλιούς καλούς ρυθμούς!

2 σχόλια:

*Κορίνα* είπε...

Welcome back sweet Giorgio!!!

Giorgio είπε...

xexe twra pou vrika adsl tha ss prizw + apo dw..!!!xexe