Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

Ύμνος στους ερωτευμένους και στην Καιτούλα τη Γαρμπή!!!

14 Φεβρουαρίου σήμερα και λέω να το γιορτάσουμε με μια από τις αγαπημένες μου, αν όχι την πιο αγαπημένη μου, Ελληνίδα τραγουδίστρια...Δεν είναι άλλη από την Καιτούλα τη Γαρμπή!!! Ούτε ΑΠΌΛΥΤΗ ούτε τίποτα άλλο δεν υπήρχε για μένα τότε (δεκαετία 90).. Μην ξεχνάμε ότι εγώ μεγάλωσα με γαλλικά ντραμς και Sarah Brightman...(lol!!!) Μια από τις πιο ακριβοπληρωμένες τραγουδίστριες της περασμένης δεκαετίας που δυστυχώς σήμερα δεν έχει το μερίδιο που της αξίζει στη νυχτερινή Αθήνα... Βέβαια όταν η Καιτούλα χτύπαγε τις πλατίνες, που ήταν original πλατίνες γιατί τότε δεν κατεβάζαμε τραγούδια αλλά σκάγαμε πεντοχιλιαράκι και παίρναμε cd, οι τωρινές ούτε που ξέραν από πανάκριβα ρούχα και show σε πίστες... Η ζωή όμως κάνει κύκλους και ευελπιστώ να ξαναδώ την Καιτούλα ΘΕΌΤΗΤΑ στη νυχτερινή Αθήνα.

Θα δούμε ένα best of από τα τραγούδια της Καίτης με τη βοήθεια του youtube....

Mια φορά και ένα καιρό που πες δε θα με ξεχνούσες μα ξεχνας ποιος είμαι εγώ , είμαι ο blogger που αγαπούσες...



Και αν ξυπόλυτη χορεύεις με σημαία σου μια φούστα είναι γιατί με λατρεύεις και μου κάνεις όλα τα γούστα...




Ναι υπάρχω εγώ που θα σ αγαπώ στον κόσμο όσο κανένας, ναι υπάρχω εγώ μην έχεις για αυτό καμια αμφιβολία...




Μια καρδιά από ατόφιο χρυσάφι που αφήνεις να πάει στράφι μια καρδιά που όλο πληγώνεις...



Πες το με ένα φιλι κάνε με να σ' αγαπήσω πες το με ένα φιλί στα ματάκια σου να ζήσω μια καινούργια ζωή...




Αυτά είναι πέντε από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια της Καιτούλας...Καθώς τα διάλεγα συνειδητοποιήσα πόσο γρήγορα πέρασαν τα χρόνια...Μωρό ήμουν τότε, όταν τα πρωτοάκουγα και έχουν περάσει πάνω από 10 χρόνια...Πόσα πράγματα άλλαξαν...Βέβαια δεν μελαγχολώ όλες οι φάσεις της ζωής είναι για να τις ζούμε και ειδικά εγώ που έχω υπέροχες και συνάμα έντονες αναμνήσεις από τότε δεν πρέπει ούτε καν να μιλάω... Αλλά τι να κάνουμε είμαστε άνθρωποι με πάθη και λάθη και συμβαίνουν και απολογισμοί ζωής...! Δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι μου λείπουν τα 90's... To ξέρω είναι παράλογο να το λέει κάποιος που γεννήθηκε το 1988 αλλά εμένα μου λείπουν! Είχαν άλλη χάρη, καλά είναι και σήμερα και ακόμα καλύτερα είμαστε εμείς (εγώ πάντως είμαι!!!) αλλά δεν είναι και 90's!!!


Η Καίτη για μένα συμβολίζει τη δυναμική πετυχημένη γυναίκα και μου θυμίζει 2 πρόσωπα... Την Κα Μαρία και την Κα Καίτη...Γρίφος για γερούς λύτες!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Psssss
ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΗΜΙΘΕΑ ΚΑΙΤΗ!

Γτ ΘΕΑ είναι η Απόλυτη μόνο .. όπως και να το κάνουμε!!!


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩ!!!

Giorgio είπε...

Κοιτα να δεις έφυγε απο μένα η Απολυτη και ήρθε σε σένα!!!lol

Είπαμε η Καίτη είναι η Πρώτη και Μακράν η αγαπημένη μου ως γυναίκα και ως τραγουδίστρια!!!


Τις καλημέρες μου και από μένα!!!

Σοφία είπε...

Άξιος, άξιος!

Την πάω *πολύ* την Καίτη λέμε :-)

Giorgio είπε...

Σοφία μου καλώς ήρθες!!!:)))

Τα μεγάλα πνεύματα που λένε...

1ον Ενώ είμαι όλη τη μέρα στο internet σπάνια μπαίνω στο blog μου αν δεν έχω κάτι να γράψω

και

2ον για την Καιτούλα!!!


Χαιρετίσματα στο Υπέροχο Λονδίνο!!!