Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Ότι ψάρεψα απ΄το ΟΚ...

Thank's Ok magazine για τις φωτό!!!Μη μου πείτε ότι η Rihanna δεν είναι εκπληκτική στην παραπάνω φωτό. Κόκκαλο με το μαύρο χρωματάκι της και το ολοnew λουκ της. Την πάω με τρέλα!Η φρατζοαφέλεια μου αρέσει τρελά. Ότι και να λέτε φαρμακόγλωσσες η Rihannίτσα είναι υπέροχη!Το μοναδικό που με χαλάει στη φωτό είναι το τσαντικό "η θεία Κούλα ζεί και βασιλεύει", αλλά μικρό το κακό!Rihanna Go Go!!!





Eπίσης η Gwen Stefani περιμένει μπεμπέ...Άντε με το καλό!









Στην παραπάνω φωτό εστιάστε στο παπουτσικό της Χριστιάνας και δείτε ότι είναι φθαρμένο... Ο μοναδικός λόγος που το τονίζω είναι για να δείτε ότι τα σκαϊτάδικα παπουτσικά φοριούνται και φθαρμένα... Εδώ κόρη Νατάσας Θεοδωρίδου τα φορά, τα δικά μου vansάκια πειράζουν... Περιττό να πώ ότι Χριστιάνα καρμπον η Θεοδωρίδου!!Της μοιάζει πάρα πολύ!Πολύ χαίρομαι όταν βλέπω γονείς να βολτάρουν με τα παιδιά τους!

Υ.Γ. Η μπλουζίτσα Χριστιάνας χάρμα(φίρμα δε λέω...).Ταίριαζε με το παντελονάκι. Άτσα στυλάκι το Βουπουδάκι...

Στις καλοσύνες μου σήμερα...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΕΕλα μωρέ.. ωραίο είναι το τσαντικό!!!
Καλά όμως το νεο λουκ της απλά τα σπάει!!!!

Όσο για την Γκουέν.. με το καλόοο το μπεμπέ!!!

Τέλος.. η κόρη Νατάσσας.. δεν την έχω ξαναδει και ποτέ...

Μάκιααα

Giorgio είπε...

Mary-Anne:
Αυτό έλειπε να μη συμφωνούμε!!!lol

Ψιλοκακιούλα αυτό για την κόρη Νατάσας...lolololololol


Μακια