Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

Τα πρωινά μαντάτα....

Βρήκα τι μου λείπει!!!Όπως βλέπετε τον τελευταίο καιρό κάτι μου λείπει και με τρώει...Διαπίστωσα σήμερα το πρωί τι δεν υπάρχει αυτό τον καιρό!!Απ. Δεν ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΑΓΕΊΑ...Οπότε αφού βρήκα το πρόβλημα θα το αντιμετωπίσω...Τρέχω να πάρω το τελευταίο βιβλίο του Χάρη του Πότερ!!!Επιπλέον έκανα νεο prive hi5!!!Kαι τέλος, θα πάω να ξαναδώ το μόλις χώρισα!!!Από τα παραπάνω μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε ότι το 'χω κάψει, αλλά είμαι μεσ' την τρελή χαρά οπότε δε με απασχολεί καθόλου!Βιβλία έχω να περάσω το Σαββατοκύριακο, να θυμιθώ να πάω κανα σουπερ μαρκετ και θα είναι όλα ακόμα καλύτερα.Είμαι πολύ ενθουσιασμένος με το νέο hi5 και τελικά καλύτερα που δεν έκανα facebook καλά για my space δε το συζητώ καν είναι απαράδεκτο.Είμαι ο Giorgio και είμαι ΚΑΛΑ!!!!
Υ.Γ. Χρωστάω και μια κριτική και ένα ημερολόγιο από την περασμένη εβδομάδα...Μέσα στο Σαβ/κο θα τα ετοιμάσω όλα...Ή έτσι ελπίζω!!

2 σχόλια:

Dr Low είπε...

Πάντα τέτοια εύχομε καλέ μου! Δε στέλνεις κι απο δω λίγη χαρά μαζί με τα τσιγάρα και κανα μπιφτεκάκι;

Giorgio είπε...

Σε ευχαριστώ EL μου!!!Για χαρά δες το επόμενο post εγώ όταν ακούω το nylon πάντα πορώνομαι και θέλω να αρχίσω ντραμς....


Μπιφτεκια έχω στην κατάψυξη...Μέχρι να τα ξεπαγώσω...Τα υπόλοιπα μπορώ να στα στείλω άνετα!!!

Να προσέχεις!!!:)))