Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

Συμπεράσματα Παρασκευής...

Άλλη μια δύσκολη αλλά άκρως ενδιαφέρουσα μέρα φτάνει στο τέλος της.Απ΄τα χαι σημεία της ημέρας το μάθημα με το Θέμη και το "μόλις χώρισα".Ο άνθρωπος δεν παίζεται από τους καλύτερους καθηγητές που είχα...Όσο για την ταινία τι να πω???Τα λόγια είναι περιττά!!Όσοι δεν την έχετε δει τρέξτε γρήγορα!!!Εννοείται ότι θα έχουμε και κριτική αλλά από αύριο γιατί είμαι κουρασμένος τώρα...Τώρα καθώς περνάει η ώρα συνειδητοποιώ ότι μόλις πριν μια εβδομάδα ταξίδευα για Αθήνα!!!Τόσα όνειρα τόσες ελπίδες και ξανά πάλι πίσω...Ακόμα και στις 4 τα ξημερώματα του προηγούμενου Σαββάτου αν και κουρασμένος καθότι άυπνος λόγω Αναλυτικής και είχα τόση ενέργεια και τόση όρεξη...Τώρα μια βδομάδα μετά αν και χαρούμενος που επιτέλους είδα την ταινία που περίμενα τόσο καιρό, μπορώ να πω μετα βεβαιότητας ότι δεν έχω καθόλου όρεξη για τίποτα.Η σχολή μας έδειξε ότι τώρα αρχίζουν τα δύσκολα όπως λέει και το παλιό άσμα και τα ενδιαφέροντά μου είναι περιορισμένα...Αντι όλο αυτό να με ενοχλεί ειλικρινά δε μου κάνει καθόλου αίσθηση, και αυτό είναι που με ανησυχεί... Ένα πράγμα περιμένω πλέον την Καθαρά (ελπίζω να το λέω σωστά...) Δευτέρα και το τετραήμερο που θα "δημιουργήσω" για να περάσω πραγματικά καλά!!! Μπορεί να φαίνεται υπερβολικά πεσιμιστικό αυτό αλλά εγώ έτσι νιώθω...Δε με απασχολεί καθόλου όμως, το μόνο που με νοιάζει είναι είναι να περάσω καλά και είμαι διατεθιμένος να περιμένω μέχρι τότε. Ουσιαστική παρηγοριά μου τα βιβλία!!!Ναι ναι καλά έκανα και το ριξα στο διάβασμα τους τελευταίους μήνες με εντατικούς ρυθμούς.Μια επιλογή που συνεχώς με επιβεβαιώνει.Αυτά τα ολίγα και για απόψε, Καλό Βράδυ και Καλό Σαββατοκύριακο!!!

2 σχόλια:

Dr Low είπε...

Γουελ γουελ! Μιας και περιμένεις την Καθαρά Δευτέρα, σου προτείνω στις 8/3 να έρθεις Χίο όπου θα γιρταστούν μέσα σε 3ημερους πανηγυρισμούς (ξέρεις...πυροτεχνήματα, γκλαμουριά, στρίπερ) τα γενέθλεια της φίλης σου El. Εγώ θα σε περιμένω πάντως!

Giorgio είπε...

Mi mou to kaneis auto!!!Ksereis poso polu thelw na paw athina....8 exeis genethlia???kai enas gnwstos m ta xei 10...psaraki??? na dw se poio party tha prwtopaw....!