Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Blogoπαίχνιδο:Τα 7 σημεία στα οποία είμαστε κακοί!!!

Μετά από πρόσκληση της Μαριάννας λέω να γράψω και γω τα 7 (μόνο... σιγά μην έχω μόνο 7!!!) ελαττώματά μου...


Αρχικά θέλω να ξεκαθαρίσω τι πιστεύω περί ελαττωμάτων...Όλοι μα όλοι έχουμε τα υπέρ και τα κατά μας.Το θέμα είναι να υπερισχύουν τα υπέρ γιατί τελικά αυτό που μένει πίσω είναι οι καλές στιγμές.Το θέμα είναι αυτές οι καλές στιγμές να είναι αληθινές και να μην περιέχουν καμία δόση υποκρισίας... Ξεκινάω λοιπόν με τα 7 κακά της μοίρας μου!

2840600950013945655AdBltK_ph


1. Δίνομαι πολύ εύκολα είτε σε σχέσεις είτε σε φιλίες...Και δεν είναι πολύ καλό αυτό γιατί ελλοχεύει ο κίνδυνος της προδοσίας. Το μόνο καλό είναι ότι έτσι ζεις με πάθος την κάθε στιγμή και έχεις να θυμάμαι έντονες στιγμές...






2. Ορισμένες φορές είμαι τσαπατσούλης... Αν και fan της ΑΠΟΛΥΤΗΣ και της καθαριότητας πολλές φορές μπορεί το σπίτι μου να μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο. Χαρτιά- σημειώσεις ανάτατες παντού...

Snoopy in black


3. Είμαι Σκύλος... Δεν ανέχομαι και πολλά πολλά και τα αρπάζω στην κράνα πολύ εύκολα...Είμαι και ιδιαίτερα αυστηρός με τους γύρω μου αλλά κυρίως με 'μένα...Άλλωστε όποιος αγαπάει παιδεύει...

Euro money


4.Είμαι υπερβολικά Σπάταλος... Το παραδέχομαι τα σκοτώνω όλα μέχρι τελευταίο cent...Ιδιαίτερα σπάταλος είμαι με τα δικά μου χρήματα (όταν και όποτε δουλέψω...) γιατί άλλη χάρη έχει να ξοδεύεις τα δικά σου..Προσωπικά το ευχαριστιέμαι πάρα πολύ....

Bored......bored....play with me please


5. Βαριέμαι εύκολα... Ενώ στην αρχή υπάρχει το στοιχείο του ενθουσιασμού στην πορεία χάνεται...Φεύγει και η Μαγεία για το άγνωστο...!Βέβαια αυτό δε συμβαίνει πάντα...Ότι αξίζει δεν το βαριέμαι ΠΟΤΈ...



6. Ασχολούμαι με πολλά άσχετα πράγματα... Μ' αρέσουν σε ανησυχητικό βαθμό δραστηριότητες άσχετες με τον επαγγελματικό προσανατολισμό μου...Αλλά το χαίρομαι και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να το αλλάξω... Είπαμε δε θα μείνουμε και ακαλλιέργητες πατάτες προκειμένου να πετύχουμε σαν Μαθηματικοί...

'My


7. I am addicted... Πρώτα απ' όλα στον καφέ... Έπειτα στα ψώνια (κυριολεκτικά και μη...)..! Και τρίτον στο στυλ...Δε με νοιάζουν μόδες και βλακείες αλλά το στυλάκι του καθενός το original... Δεν μπορώ το fake...



Γενικότερα έχω και άλλα, αλλά είπαμε μόνο 7 για σήμερα !!! By the way μιλάω πολύ στο κινητό... Είναι κάτι το οποίο δε μου αρέσει και προσπαθώ να το αλλάξω...Τουλάχιστον υπάρχουν και τα ευλογημένα hands free!Με τη σειρά μου προσκαλώ όποιο/α θέλει να μας φέρει λίγο πιο κοντά σε 'κείνο/η!!!


Update: Ιδιαίτερη πρόσκληση στην Dreamgirl να μας γράψει λίγα παραπάνω για 'κείνη....

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πω πω πω.. τι παιδί είσαι εσύ?
Πιστεύω πως με τέτοια ελαττώματα κανένας δεν θα έπρεπε να σε κάνει παρέα!!!!

Μα είναι τώρα ελάττωμα το να μν ανέχεσαι πολλά πολλά από τους άλλους??
Ελλάτωμα είναι το να ανέχεσαι πολλά πολλά από τους άλλους!!!

Αμ το άλλο... ο σοβαρός εθισμός σου με τα ψώνια κ το στιλ???
Απορώ με τον ίδιο μου τον εαυτό πως ΑΝΕΧΟΜΑΙ κ κάνω παρέα με ένα τέτοιο άτομο όπως εσυ!!!!


Επισεις το 6 δεν είναι ελλάτωμα!
Μαλλον στα προτερήματά σου θα το έβαζα!!! Δεν κάθεσαι να βαριέσαι! αντιθέτως ψάχνεσαι!!!

Θα πω το γνωστό.. αλλα εδώ το εννοώ όσο δεν το έχω εννοήσει ποτέ άλλωτε!!!
Αν ήταν έτσι ολοι οι άνθρωποι ο κόσμος μας θα ήταν αλλιώς!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

kai to diko mou grafio kapws etsi einai...

Giorgio είπε...

Μαριάννα:
Χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!Δεν είμαι όμως και τέλειος...Χαίρομαι που προσέχεις τα θετικά μου στοιχεία!!!!

Μουατς και ξανα-ευχαριστώ!;)

Giorgio είπε...

Ανώνυμος:
Το δικό μου δεν είναι ετσι ακόμα αλλά αν το αφήσω μια βδομάδα χωρις να το μαζεψω έτσι θα γίνει!

Dr Low είπε...

Πέρνα μετά να μαζέψεις και το δικό μου που είναι χειρότερο!

Giorgio είπε...

EL:
Eδώ δεν μπορώ να φέρω βόλτα το δικό μου θα πιάσω και άλλα???

Κατάλαβα ποιος είναι απώτερος στόχος σου...Να δεις θεαμα Giorgio με σκούπα και φαράσι....

Dreamgirl είπε...

Με το που πήγα να σου αφήσω σχόλιο, μου κόπσανε το ίντερνετ. Έλεγα ήρθε; Δεν ήρθε; Τελικά δεν ήρθε... Επαναλαμβάνω λοιπόν:

Έχω ιδιαίτερη πρόσκληση; Τι τιμή! Ευχαριστώ πολύ! Θα απαντήσω σύντομα και θα με γνωρίσετε καλύτερα.

Όσο για τα δικά σου… Σιγά τα ελαττώματα.!

Το 6 δεν έπρεπε καν να το γράψεις. Μακάρι όλοι οι μαθηματικοί να μην ήταν κολλημένοι και να ήταν και λίγο παραπάνω άνθρωποι.

Το 2 το αφήνω ασχολίαστο…

Το 1 πρόσεξε το μόνο για σένα! Το έχω και εγώ και ξέρω τους κινδύνους, αλλά αν έχεις τρόπο ξεφεύγεις και κρατάς μόνο τα καλά. Και εσύ πιστεύω έχεις τον τρόπο. ;)

Όοοολα τα άλλα καλά κάνεις και τα έχεις! Ζεις για σένα και αυτό θα έπρεπε να κάνουν όλοι!

Giorgio είπε...

Γενικό σχόλιο: καλά όλοι στο γραφείο μείνατε???Τι να πώ!Θα δημοσιεύσω φωτό απ' το κανονικό μου γραφείο να λυθούν οι παρεξηγήσεις...

Dreamgirl:
Δε μου ήρθε κανένα άλλο σχόλιο..Οκ περιμένουμε να μάθουμε κάποια πράγματα για σένα!