Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Eurovision night....Τη θετική σας ενέργεια στη Χρύσπα!!!


Kάποιος να με σώσει...Η κατάσταση πάει απ' το κακό στο χειρότερο...Οι ώρες στη σχολή αυξάνονται με ραγδαίους ρυθμούς, το κινητό μου είναι ένα στάδιο πριν τα σκουπίδια, τα μαθήματα να είναι υπερβολικά δύσκολα αλλά παρόλα αυτά περνάω πάρα πολύ καλά!!! Άντε σε μισή ώρα περίπου οι αδελφές Μαγγίρα παρουσιάσουν και τον ελληνικό τελικό της Eurovision.Να δούμε τι θα στείλουμε και φέτος...Give us ΧΡΥΣΠΑ!!!Πιστεύω ότι μου χρειάζεται μια αλλαγή, δεν ξέρω ακόμα τι αλλά κάτι θα σκεφτώ...Μήπως μια μετακόμιση (3η σε 1μιση χρόνο....), ένα ταξιδάκι στο εξωτερικό???Που θα μου πάει θα τη βρώ την άκρη!Καλά τα Υπέροχα χτες έδωσαν ρέστα...Η παράκρουση με τις μαμάδες είχε τρομερό γέλιο...Χαλάλι τους που κάθισα ξάγρυπνος μέχρι τις 12 και τους περίμενα!!!Βέβαια και γω τη μαμά τη φωνάζω μερικές φορές με το μικρό της αλλά δε σημαίνει κάτι...Νομίζω ότι είμαι αρκετά ανεξάρτητος (αν εξαιρέσουμε το οικονομικό θέμα!!!) και από πολύ μικρός...Άσχετο αλλά αν δεν πάνε τα Υπέροχα Mamma mia τα εισιτήρια το δέχομαι...Και το φλέγον ερώτημα να πάρω ή να μην πάρω I-pod???Eίχα δεί ένα ωραίο σε λαχανί-ζουζουνί στη Media markt αλλά που media εδώ κάτω...Κουράγιο Giorgio 2 βδομάδες ακόμα!Λοιπόν σας αφήνω τώρα γιατί έχουμε και Eurovision...

8 σχόλια:

Dr Low είπε...

Να το πάρεις το i-pod. Και όταν έρθω με το καλό Ηράκλειο θα κυκλοφορούμε 2 τρελοί που θα τραγουδάνε και θα χορεύουν στους δρόμους!
Δες τη Γιουρο να μου πεις τί έγινε γιατί εγώ θα δω Τραβόλτα στο ντου βου ντου.
Φιλάααααακια!

Giorgio είπε...

EL:
Είναι οριστικό???Έρχεσαι?Ναααααααι!!!!!!Άντε άντε καλή ταινία!Θα κάνω ενημερωτικό post μετά!!!
Φιλιά!!!

Σοφία είπε...

Το τραγούδι της Χρύσπας δεν με τρελαίνει, αλλά το iPod να το πάρεις!

Dreamgirl είπε...

Και εγώ λέω να το πάρεις το i-pod. Να σε πετυχαίνω και στο λεωφορείο για τη σχολή και να στο βουτάω για να ακούσω εγώ μουσική και όταν τελειώνουμε να μου το δανίζεις μέχρι να πάω σπίτι! :Ρ

Η Χρύσπα δεν τα κατάφερε... Αλλά μεταξύ μας, δεν ήταν και τόσο καλή... Ελπίζω να μου ξαναμιλήσεις!

Και ποιες δυο βδομάδες; Μια έμεινε σχεδόν!

Giorgio είπε...

Σοφία:
Οκ!!!Μόλις πάω Αθήνα το παίρνω!!!

Giorgio είπε...

Dreamgirl:
Το i-pod θα μου το βουτάς το κινητό-mp3 δεν το κλέβεις...Καλά καλά..!

Πλάκα πλάκα μια έμεινε κυριολεκτικά!

Ξέρω γιατί δε θες να σου ξαναμιλήσω!!!Για να με γλιτώσεις το Σάββατο ... αλλά δε θα στην κάνω τη χάρη!!!

Dreamgirl είπε...

:O Προσβάλομαι τώρα! Και το κινητό σου έχω βουτίξει, αλλά έλα που είσαι διάσημος και χτυπάει συνέχεια και δεν μπορούμε να ακούσουμε ένα τραγούδι!

Και αυτό που λες να σε γλυτώσω;;; Έχε χάρη που δεν μπορώ να πω πολλά!

Giorgio είπε...

Dreamgirl:
Σε λίγο θα μου πεις ότι εγώ φταίω που με παίρνουν τηλέφωνο....

Μη μιλάς, νομίζεις ότι θα γλιτώσεις σατανική Βίρνα Δράκου...