Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Τρίτη 2/9 Είκοσι ετών και μιας μέρας...

Όσο κατάθλιψη δε μ' έπιασε χτές άλλο τόσο με επηρέασε σήμερα..!Πραγματικά αν δεν είχα και την εργασιοθεραπεία μέσω του διαβάσματος δεν θα την έβγαζα καθαρή..

Ας τα πάρουμε από την αρχή...!Πραγματικά το καταχάρηκα που τα έκλεισα επιτέλους τα 20 γιατί, όσο κοινότυπο και αν ακούγεται, πραγματικά νιώθω ότι έχω περάσει σε μια άλλη φάση της ζωής μου...Ξυπνάω αρχικά χτες στις 9 και βλέπω κάτι μηνύματα, απαντώ, πίνω νερό πάντα παγωμένο-αν θες να με σκοτώσεις δώσε μου ζεστό νερό, ότι εποχή και να 'ναι θα πεθάνω- και λέω το κλασσικό σιγά μην ξυπνήσω απ' τις 9...Ξανακοιμήθηκα, και ξαναξύπνησα στις 10και μισή έχοντας κάνει έναν υπέροχο ύπνο..Σύμπτωση, destiny δεν ξέρω πάντως ήμουν γεμάτος ενέργεια...

Αφότου άνοιξα laptop και έβαλα Παπακωνσταντίνου- έτσι με ξύπναγαν συνήθως οι γονείς μου, δεν είμαστε και απόλυτα νορμάλ έφτιαξα τον γνωστό χτυπητό καφέ μου και ατένιζα φωτός στο πισι...Μετά πήγα για ψώνια και επιτέλους στη vodafone για να αλλάξω τη σύνδεσή μου..Γιατί κυρία μου εγώ θέλω να ξέρω ποιος με υποκλέπτει (!!!) και γιατί η wind είναι εταιρία gtp και με είχε αφήσει για πολλές μέρες χωρίς τηλέφωνο...Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε έπαθε ένα σοκ όταν είδε ημερομηνίες και μετά τα Χρόνια Πολλά, γίναμε κολλητοί και καταλήξαμε να είμαστε από το ίδιο Πανεπιστήμιο,σε διπλανά τμήματα!!!

Αφού ψώνισα βλακείες αλλά και χρήσιμα πραγματάκια, φυσικά πήρα και μερικά έξαλλα intimissimi εδώ παίρνω όλη τη χρονιά στα γενέθλια μου θα έκανα τη διαφορά???Όχι φυσικά!!! Μετά έπρεπε να βάλω και καμιά σκούπα, να κάνω κανά τζάμι, θα 'ρχόταν κανένας και θα γινόμουν ρεζίλι. Κατά το απόγευμα όταν μου 'χε φύγει η ψυχή είδα λίγο τη Βάνα που ήταν σα συννεφιασμένη Παρασκευή και όπως εκείνη έλεγε συνέχεια "Ωραία παρέα για τα γενέθλιά σου είμαι..."

Το βραδάκι συναντήθηκα με τους πιο κοντινούς φίλους και πήγαμε για φαγητό στο περίφημο sea food(δε λέγεται έτσι, είναι δικό μας χαϊδευτικό), που είχε πολύ καλό φαγητό και στο ακριβώς διπλανό τραπέζι ήρθε αργότερα μια παρέα που είχε άλλη μια εορτάζουσα της ημέρας..Δε σας κρύβω ότι συγκινήθηκα, νιώθω ότι με τα άτομα που έχουμε γεννηθεί την ίδια μέρα κάτι μοιραζόμαστε, όση διαφορά ηλικίας και να έχουμε...

Με τα πολλά και τα λίγα καθίσαμε 4 ώρες, με πολύ και καλό φαγητό(προτιμώ ποιότητα παρά ποσότητα), εξαιρετική τούρτα(φτου μου φτου μου που την παράγγειλα), τέλεια γλυκάκια και ποτά που μας έφεραν μετά το φαγητό...Έχω το απόλυτο φωτογραφικό γεγονός στο κινητό, και σε μια φωτογραφικής μιας κοπέλας, από αύριο που θα μου 'ρθουν σπίτι κάτι usb από Αθήνα (είμαι ξεχασιάρης!!Τι να κάνω...Αυτό με κάνει γλυκούλη και αγαπητό...!!!Μάλλον δεν έχω ξεμεθύσει ακόμα..χιχι) θα σου δείξω κάποιες φωτός-βασικά την υπερπαράγα τούρτα...!

Όσον αφορά το κλείσιμο της βραδιάς αυτό έγινε στο σπίτι μου (σοφέ Giorgio καλά έκανες και έβαλες σκούπα...Είπαμε είναι το μεθύσι!!!) που δεν πιστεύω να αφορά πολλούς..Ήταν ήρεμο,χαλαρό και με τον Mr. Vain να παίζει...Ενώ τρώγαμε ωραία και καλά αρχίζω να τραγουδάω στη Βάνα "i know what i want and i want it now" πάνω απ' τη Χαρούλα την Αλεξίου που έλεγε το μάτια μου μεγάλα, και τη ρωτάω ποιο είναι και ότι θα πεθάνω αν δεν το βρώ επιτόπου...Σκέφτεται λίγο και μου λέει τη συνέχεια και της λέω "ρε βλίτο είναι το Mr. Vain που είχα όλο το απόγευμα και μ' έβριζες"...Μάλλον κάτι μας είχαν ρίξει στο φαγητό..!Και του χρόνου!!!


Πραγματικά ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ όλους και όλες για τις ευχές σας, τόσο τις διαδικτυακές όσο και τις face 2 face!!!Παλιόπαιδα!!!