Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

It's MADONNA bitches...!Live in Athens!!


Και ναι φανατικό κοινό μόλις 3 μέρες μας χωρίζουν από την έλευση της ΑΠΌΛΥΤΗΣ ΣΤΑΡΟΎΜΠΑΣ στην Αθήνα!!!!!!



Powered by eSnips.com

Και να ΄χω και τη sweet and bitter που τη συνάντησα στο τετραήμερο, την Πέμπτη που θα 'σαι???
Στην (παλιο)φοιτητούπολη γιατί ρωτάς sweet and bitter μου???
Τίποτα μωρέ απλά έλεγα να πάμε στο Madonna pre show party....
...Σνιφ σνιφ σνιφ σνιφ σνιφ σνιφ σνιφ σνιφ, είναι ανάγκη να μου το θυμίζεις..?
Sorry...


Καλό παιδί, χρυσό και άγιο αλλά με πέθανε...Παλίοπαιδο!



Επειδή όμως είμαστε στο παρα πέντε, και βασικά έχουμε 3 days 2 welcome Madonna

το μόνο που έχω να πώ είναι ένα ΚΑΛΉ ΚΑΛΉ ΚΑΛΉ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!!!Να σκίσει το show!!!Και να τα σπάσετε άγρια όσοι θα πάτε!!!

Για τον καιρό πατάμε ΕΔΏ , και σας στέλνω τα vibes μου για να είναι όσο το δυνατόν καλύτερος!!




Να περάσετε super!!!

4 σχόλια:

mahler76 είπε...

έχω ακούσει από πολύ κόσμο που δεν θα πάει πως θέλει κάτι να γίνει και να χαλάσει. Μπράβο σου είσαι στην εντελώς αντίπερα όχθη.

Sweet and bitter είπε...

Αν ήξερα ότι θα σου έκανα τόσο κακό, δε θα σου έλεγα τίποτα... Σνιφ!
Μουτς!

τετραγωνος κυκλος είπε...

Κάτι άσχετο.Άκουσα το πρωί ότι στη Σερβία που πήγε για συναυλία οι αστυνομικοί της κατέσχεσαν 300 πετσέτες που είχα μαζί της..Οπότε τη βλέπω να έρχεται στην Αθήνα λίγο εκνευρισμένη..

Giorgio είπε...

Mahler76:
Κοίτα και 'γω αν είχα προλάβει να πάρω ένα εισιτήριο των 110 θα ήμουν εκεί...Απ' τη στιγμή που εγώ είμαι ο υπεύθυνος που δεν πήγα δε μου φταίει ο κάθε άλλος που τα σκασε για να πάει να τη δεί...Άσε που δεν μ' αρέσουν οι κατινιές...Όποιος έχει τα κότσια να κάνει κάτι να ξεπεράσει τον άλλο και όχι απλά να τον κατηγορεί και να αναλώνεται σε κακίες..

Sweet and bitter:
Δεν πειράζει βρε!Ίσα ίσα τώρα που το σκέφτομαι χαίρομαι που μου το πρότεινε και μένα ένας άνθρωπος...Γιατί μπορεί να λες για ηλικίες αλλά μου φαίνεται ότι εσύ είσαι μέσα σε όλα!!!
Πολλά ματσ!!!
Και καλή δύναμη με όλα τα διαβάσματα που έχεις!!!

Τετράγωνος κύκλος:
Κοίτα δεν ξέρω κάτι παραπάνω, αλλά άμα ήταν θα με είχε πάρει το Madonnaκι να της στείλω κανα σετ πετσέτες...
Αμα έχει συμβεί αυτό πολλοί γιούφτοι οι Σέρβοι ;)
Και ευτυχώς όλα πήγαν σούπερ χτες!!!