Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Τετραήμερο διακοπών..Αχ ήταν πολύ πολύ καλά!!!

Όπως καταλαβαίνεις φανατικέ αναγνώστα το άφησα λίγο το blog μου, με δική μου επιλογή πάντα, γιατί τον τελευταίο καιρό είχα πλήξει να το πώ?Είχα σκυλοβαρεθεί τα ίδια και τα ίδια?Δεν ξέρω πως να το εκφράσω και είπα να κάνω μια blogοαποχή!!!

Στο μεταξύ έκανα και ένα μινι 4ήμερο διακοπών, βασικά τους παράτησα όλους και όλα και την έκανα για Αθήνα!Δεν μπορώ να πώ χαλάλι το μάθημα της περασμένης Παρασκευής που δεν έδωσα για να έχω καθαρό 4ήμερο!!!Από τα πιο cool ταξίδια που έχω κάνει όσο καιρό είμαι στο πανεπιστήμιο... Ο καιρός, ο κόσμος και γενικά όλο το mood του πρόωρου χειμώνα είναι πραγματικά για Αθήνα. Και όπως και να το κάνουμε η Αθήνα τα σπάει άγρια, ειδικά σε μέρες με κάποια άλφα συννεφιά-βροχή...

Το μόνο κακό του καιρού αυτού ήταν η κίνηση...Ειδικά Σάββατο πρωί όλοι οι δρόμοι ήταν γεμάτοι.. Αφήστε το!!!Να 'χω βγει για ψώνια να ψιλογυρίζω την Αθήνα και να μην βρίσκω πουθενά θέση (είμαι και παιδί-βιολί, σαββατιάτικά ήθελα να βγώ για ψώνια με το τουτου...) και τελικά να γυρίζω άπραγος σπίτι σιχτιρίζοντας όλα τα βλαχαδερά που είχαν βγει σαββατιάτικα. Ευτυχώς που έχουμε και αυτά τα θεικά prime Αλίμου δίπλα στο σπίτι οπότε πετάχτηκα ένα 10λεπτο. Συν ότι κατά τις 4 πετάχτηκα μέχρι το attica και έκανα τη δουλειά μου!!!

Και το άλλο κακό του καιρού, που ξέχασα, είναι ότι όλοι κόντευαν να με πάρουν με τις πέτρες όταν έλεγα ότι μου αρέσει το κρύο που έκανε...Υπέροχα ήταν, μπορούσες να βγεις άνετα, χωρίς ac (λόγω υγρασίας...), με τα χειμωνιάτικά σου, τις ζακετούλες σου, τα vansάκια σου που ταιριάζουν ταμάμ στο mood του καιρού!!!Αχ!Άσε φανατικέ ειδικά το Σάββατο κόντεψαν να με λιντσάρουν!!!Και να φανταστείς ότι ήμουν με φιλική blogoπαρέα, και μετά λέμε ότι δεν υπάρχουν μαχαιρώματα ανάμεσά μας!!!

Βέβαια δεν είμαστε και το ευτυχισμένο στρουμφοχωριό και έχω να κάνω καταγγελία για το Soho. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ εξυπηρέτηση!!!Έχουμε πάει τόσες φορές, και να σου πώ και την αλήθεια φανατικέ για μένα είναι από τα best για καφέ στο Γκάζι, αλλά πραγματικά το Σάββατο ήταν απαίσιο από θέμα εξυπηρέτησης...Τι ποτήρια σπάγαν δίπλα μας, τι λάθος στους λογαριασμούς, τι 10 ώρες να φέρουν κανά καφέ...Άστα άστα..Βέβαια μπορεί από εξυπηρέτηση να ήταν χάλι αλλά το όλο κλίμα, οι μουσικές και γενικά το τραπέζι μας ήταν πολύ up!!! Μα να μου πετάει Sam Sparro και να πεθαίνω.... Θα μου πείς για αυτό πάω Soho τόσο καιρό γιατί από μουσικές τα σπάει...!

Όσον αφορά τα δικά μου...Ένα θα σου πώ!Μπαίνω σπίτι Πέμπτη πρωί και βλέπω τη mom και παθαίνω τρελή πλάκα!!!Κόκκαλο!!Πιο ΘΕΆ από ποτέ!!!Τίποτα άμα γίνεσαι κόκκαλο γίνεσαι κόκκαλο και τα σπάς γενικότερα!!Τα πήρα τώρα! Αμέσως φαίνεσαι πιο νέος, και ειδικά άμα κάνεις και κάποια αλλαγή στο μαλλί που σου πάει είσαι Θεός-Θεά!!! Άσε μπαίνω σε σκέψεις και δε μου αρέσει...

Συν ότι ξανακόλλησα με το μπαλκονάκι μου που βλέπει Υμηττό και θάλασσα..Γμτ να δώ πως θα προσαρμοστώ εδώ πέρα... Άσε δε μιλάμε καν για τη βεράντα και roof garden...Αλλά αυτά είναι φανατικέ άλλους η ζωή τους ανεβάζει και άλλους τους κατεβάζει...

Κλείνοντας θυμάσαι που σου έλεγα ΕΔΏ για τη "Μυστική διαθήκη της Πηνελόπης Γκαβογιάννη". Το τελείωσα, που λες και το βρήκα αρκετά συμπαθητικό το βιβλίο. Αλλά η γραφή είναι μπερδεμένη, από το ένα πρόσωπο σε πηγαίνει στο αλλό...Εμένα μου άρεσε και στο προτείνω!Τώρα βέβαια εμένα μου άρεσε επειδή είμαι φαν της σύγχρονης λογοτεχνίας, υποψιάζομαι επειδή μου λείπει η Αθήνα, ελπίζω να αρέσει και σε σένα!!Τώρα αν θέλεις κάτι πιο κλασσικό και πιο κουλτούρα τι να σου πώ μάλλον έχεις ένα μυστικό... Έλεος δεν αντέχω να βλέπω να διαβάζουν μετά μανίας αυτό το βιβλίο!!!Έλεος!!!



Καλό βράδυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: