Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Η κακή μέρα από το πρωί φαίνεται...

Μα πές μου φανατικέ αν εσύ είχες να ξυπνήσεις από τις 6 και 20 το πρωί για να σου φέρει κάποιος τα πραγματάκια σου θα 'χες καλύτερα κέφια από τα δικά μου???Ως γνωστόν περίμενα κάτι usb που είχα ξεχάσει στην Αθήνα, τα usb όπως και κάτι άλλα πράγματα..Τα πράγματα αυτά θα μου τα έφερνε ένας γνωστός ο επονομαζόμενος (από μένα με τη βοήθεια της Θεάς Κοντοβά) Βασιλάκης ο Μπάτμαν..Όλα καλά ως εδώ!

Εγώ μπορεί να ξύπνησα 6 και 20 αλλά ο Μπάτμαν μου ήρθε 7 και 30 (damn πλοίο...) και σου λέω εγώ πως γεμίζεις μια ώρα και 10 λεπτά αναμονής???Τι κάνεις ενώ νυστάζεις, έχεις κοιμηθεί μόνο 2 ώρες και πρέπει παράλληλα να βγάλεις αρκετά κεφάλαια ύλης...?

Μόνο υπομονή!!!

Και μέσα σ' όλα τσακώθηκα και με το pc...Θα με πεθάνει!!Πάω ωραία και καλά να το ανοίξω ανοίγει μου παίζει ήρεμα τα τραγουδάκια που του λέω και μετά κολλάει...Το τι άκουσε δεν περιγράφεται, τι πολυέλαιοι, τι καντήλια έπεσαν πρωινιάτικα δεν περιγράφονται..Γιατί πες μου αλήθεια σου φαίνομαι για βίαιος και άτομο που βρίζει...Αντικειμενικά είμαι ήρεμος, αλλά αν με πιάσουν οι ανάποδές μου καλό θα ήταν να μη βρεθείς μπροστά μου..

Το κοπάνησα και στο touchpad 2 φορές το έκλεισα και απότομα αλλά ζει...Ακόμα τουλάχιστον..!Και μέσα σ' όλα το conn-x να μη λειτουργεί επαρκώς...Πήρα την οτενετ και ο δύσμοιρος υπάλληλος που έκανε το λάθος να με εξυπηρετήσει τα άκουσε για τα καλά...Τι "δεν είστε σοβαροί" του πα, τι "έχω κάνει επανεκκίνηση στο ρουτερ, δε θα μου πείτε εσείς τι να κάνω". Ευτυχώς δε με έβρισε, του κλεισα και μετά από λίγο ως δια μαγείας βρήκα και πάλι τη σύνδεσή μου!!

Γενικά από τότε που ήρθα στο φοιτητόσπιτο οι ταχύτητες δεν είναι πάντα σταθερές, και όλο αυξομειώσεις παρατηρώ...Μάλλον κάποια έργα γίνονται και ο μλκς θα την πληρώσει...Και μετά λέμε γιατί μας εξαγοράζουν οι Γερμανοί...Καλά κάνουν..OMG σε λίγο θα βλέπω Αυτιά και θα γίνω κολλητάρι με την Αλέκα...Δεν είμαι καθόλου καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: