Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Ημερολόγιο το 'χω καταντήσει το blog μου...!Damn..

Βαριέμαι!!!
Βαριέμαι να διαβάσω!!!(οκ δεν είναι η πρώτη φορά που το λέω, πάλι μάθημα δε με βλέπω να περνάω...)
Βαριέμαι να πιώ ζεστά να μου περάσει τελείως ο λαιμός μου..!!!(οκ το ξέρεις ότι δεν είμαι φαν των ζεστών...)

Βαριέμαι να μιλάω στο κινητό...(οκ πες με κουφαλίτσα, αλλά αυτό το μήνα σε δικαιολογώ!Έχω μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου και τις 2 συνδέσεις ενεργές, που μεταφράζεται σε άπειρο μπλα μπλα!!!Yeah!Βέβαια όταν θα 'ρθούν οι λογαριασμοί να δούμε ποιος θα λέει yeah..!)
Βαριέμαι πραγματικά τα πάντα!!!Κάθομαι στο γραφείο και καταντώ να κλείνω 4ωρα στο myspace και σε άλλα μουσικά sites και να γεμίζω με νέα κομμάτια...Βέβαια δεν το μετανιώνω!Αν σου δείξω τι έχω πάρει σήμερα θα πεθάνεις(απειλή)!!!


Πίσω στα δικά μας σήμερα οφείλω να πώ χρόνια πολλά σ' ένα άτομο, που σήμερα είναι μια μοναδική μέρα και για αυτό!Χρόνια Πολλά φανατικέ αναγνώστα Γ. που σήμερα γίνεσαι 20(το βάλα με μικρά μην πάθει καμιά κρίση ηλικίας ο άνθρωπας, θυμάστε εμένα...)!!! Να περάσεις σούπερ τουντέι και το πάρτυ της παρασκευής να σκίσει!!!!

Ααα ξέχασα να σου πώ ότι βαριέμαι και την τουβου...Μόνο αν κάνω κάτι άλλο στο σαλόνι ίσως την ανοίξω, όπως και σήμερα, και έπεσα στην Άννα Δρούζα-Τσούχτρα που είχε πάλι αποκλειστικές πληροφορίες... Φυσικά μαζί της ο αδέκαστος Χίος (δεν πήρε πόδι από το star..?) και κάναν ρεπορτάζ... Η δε Δρούζα όλα φάτσα φόρα τα 'χε (μόνο μπόινγκ μπόινγκ δεν έκαναν-όσοι έχετε δει το "κλάμα βγήκε από τον παράδεισο" θα καταλάβετε...) και γενικά σε κλίμα βάλε το κόκκινο φουστάνι εκείνο που σε κάνει να μοιάζεις κακομοιριά....

Όσον αφορά τη μετααρρωστιακή (αν δεν υπάρχει ως ιατρικός όρος να θυμηθώ να τον καθιερώσω...) περίοδό μου πλέον αποκτώ νέο nick ξεφλουδισμένο μυτόνι....Ειλικρινά εγώ σ' αυτή την κατάσταση δε δίνω μάθημα, αν δεν βελτιωθεί ξεχνάμε το επόμενο...

Finally αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει ας μου κάνει τη χάρη και να send me to outta space to find another space!!!

1 σχόλιο:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Κι εγώ βαριέμαι να διαβάσω!!! Και ο δικός μου λαιμός δεν έχει περάσει ακόμα!!! Και χάλασαν και τα 2 κινητά μου!!! Οπότε για να μιλήσω στο τηλ. δεν πάιζει καν τέτοιο θέμα!!!
Την καλησπέρα μου ξεφλουδισμένο μυτόνι!

Το πρησμένο αμυγδαλόνι