Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

New semester or should i say New Disaster...??




Όπως έχεις καταλάβει φανατικέ, και αν δεν το 'χεις καταλάβεις τι να σου πώ ντρέπομαι για λογαριασμό σου, εδώ και μια εβδομάδα έχει αρχίσει καινούργιο εξάμηνο της σχολής μου το 5ο κατά σειρά και πρέπει σαν καλό παιδί να γράψω εντυπώσεις-σχόλια-παράπονα-αλλά και τα όποια καλά...!

Κάτι άσχετο οι παραπάνω φωτός είναι από περσινές διαλέξεις της Γραμμικής 1, όπου αν και αγαπημένο μάθημα κόπηκα και σ' αυτό. Όμως επειδή χρωστάω εδώ και κάτι μήνες ένα παιχνίδι με κάτι χειρόγραφα τώρα που το θυμήθηκα είπα να τις ανεβάσω...Για το ΙδιογράφΩς ...

Προχωρώντας λοιπόν, το φετινό πρώτο έτος δεν μπορώ να πώ ωραίο φαίνεται και με κάποια φινέτσα να το πώ?Γοητεία?Πχιότητα...Δεν ξέρω πάντως δεν θυμίζει σε τίποτα τις περσινές φτηνόφατσες που είχαν κατακλύσει το πανεπιστήμιο...Θα μου πείς φέτος έχουμε το μεγαλύτερο αριθμό εισακτέων σαν σχολή (πάνω από 160 άτομα..) οπότε λογικό είναι η βάση να είναι πάλι στο 14μισο, οπότε να έχουν μαζευτεί και πιο cool τυπάκια!!! Άσε που είναι όλοι του 90-91 δηλαδή θα με πιάσει καμιά κατάθλιψη...

Τα πράγματα είναι ζόρικα γιατί πρέπει να τελειώνουμε επιτέλους με τα μαθήματα του 1ου έτους, ευτυχώς μόνο 2μαθηματάκια έχω... Και να παίρνει σειρά και το 2 ο για να μη φάω τα νιάτα και την ομορφιά μου εδώ κάτω, να σηκωθώ να φύγω (χωρίς να ρίξω μαύρη πέτρα πίσω μου, μπορώ να πώ ότι έχω γνωρίσει και έχω αναπτύξει σχέσεις με κάποια άτομα που ακόμα και μετά το πανεπιστήμιο που θα χωρίσουν οι δρόμοι μας θέλω να έχουμε κάποια επαφή...Βέβαια ο καιρός θα δείξει.!) και να κάνω τη ζωή μου!!!

Και επειδή δεν σκοτώνομαι στο διάβασμα και συνέχεια πηγαινοέρχομαι βασικό είναι τις μέρες που είμαι εδώ κάτω να παρακολουθώ καμία διάλεξη και να μη γίνει ο κακός χαμός του προηγούμενου εξαμήνου... Οπότε πρέπει να "κλείνω" 6ωρα μέχρι και 11ωρα στη σχολή!!!Γιούπι όλε λέμε!! Και να 'ναι καλά όποιος έβγαλε το πρόγραμμα και δε μου βαλε μόνο μαθήματα στις 9 το πρωί..!!! Γιατί για να 'μαι 9 στη σχολή πρέπει να ξυπνήσω 7μιση να κάνω κανένα καφέ και τα συνοδευτικά, να πλυθώ να ντυθώ και να ακούσω και κανά τραγουδάκι πάει πέρασε η ώρα...Ενώ στις 11 όλα είναι καλύτερα!Ξυπνάς με την άνεση σου στις 9, και κάνεις πιο χαλαρά και με περισσότερο κέφι τα πάντα!

Και τώρα που είπαμε για τραγουδάκια θα στο εξομολογηθώ και σε 'σένα φανατικέ...!Μόνο 2 άτομα συν τη Βάνα το ξέρουν.. ΔΕΝ ΑΝΤΈΧΩ ΝΑ ΒΛΈΠΩ ΓΝΩΣΤΟΎΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΉ!!! Και το χειρότερο να κάθονται δίπλα μου...Το ξέρω είμαι μονόχνοτος, κακός, και γκρινιάρης αλλά πραγματικά δεν αντέχω να μιλάω με άνθρωπο...Ένα πράγμα θέλω μόνο mp3 στο φουλ και την ησυχία μου... Όπως λέμε και με τη Βάνα σε λίγο δε θα 'θέλει κανείς να μας κάνει παρέα...! Μόνοι μας θα μείνουμε!!Παναγία μου αυτό είναι ΑΠΕΙΛΉ!!!

Ελπίζω αυτό να συνέβαινε επειδή ήταν η αρχή, λόγω της όλης αλλαγής της καθημερινότητάς μας, μακάρι να σταματήσει άμεσα..Βέβαια δεν μπορώ να πώ, ο Θεός μ' αγαπάει και όλα τα ρεμάλια(βλέπε φίλους-φίλες) δεν πάτησαν καθόλου στη σχολή οπότε την έβγαλα καθαρή μια βδομάδα!!!Ηταν πολύ cool!!

Κατά τα άλλα σήμερα μου μπαστακώθηκαν δίπλα μου 2 πρωτοετάκια και είχαν το θράσος να έχουν απορίες... Τι να κάνεις να μην τους βοηθήσεις?Όλοι λίγο πολύ το περάσαμε αυτό στο πρώτο έτος..Τι να πείς κάθε αρχή και δύσκολη..!

1 σχόλιο:

Autographcollectors είπε...

Σ' ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή στο "Ιδιογράφως"
:)

καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου.
και καλή συνέχεια