Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

Τελικά όλα τα μπορούμε...Καλή θέληση να υπάρχει..!

Τις τελευταίες μέρες τρέχω...Τρέχω πολύ και για σοβαρά θέματα (όχι κάτι ανησυχητικό..) αλλά η φετινή χρονιά μπορώ να πώ ότι δε θα θυμίζει σε τίποτα το περσινό δεύτερο έτος. Φυσικά και δε λέω ότι θα κλειστώ μέσα, και θα κυνηγάω δουλειές και μαθήματα, αλλά αν θέλω να τα προλάβω όλα και στο τέλος να βγεί και κάτι θετικό πρέπει να κάνω κάποιες θυσίες... Τα μίλησα με τον εαυτό μου και συμφωνήσαμε από κοινού ότι ταξίδια και γενικότερα διασκέδαση δε μειώνω, οπότε ο χρόνος που μου λείπει θα πρέπει να αναπληρωθεί από άλλα. Το πρώτο είναι ο ύπνος, γενικά κοιμάμαι λίγο δεν έχω πρόβλημα, αλλά πρέπει να προσαρμοστώ σε 5ώρες καθημερινά. Το μόνο που μ' απασχολεί είναι οι μαύροι κύκλοι...!Αν το λύσω και αυτό, θα είμαι super cool plus happy!!!Κατά τα άλλα σε γενικές γραμμές όλα καλά πάνε, το τάβλι καλά κρατεί, η σχολή με βλέπει σχεδόν καθημερινά και για πολλές ώρες, οι υποχρεώσεις προς τρίτους-ες με λίγο παραπάνω ζόρι θα βγούνε, τα ποτάκια πάνε και έρχονται και κακές συνήθειες ( δε λέω, να ανακαλύψει καμιά μαμά το blog- lol αφού της το έχω δώσει απ' την αρχή-και να τρομάξει η γυναίκα...) σιγά σιγά μειώνονται...Για τον καφέ έλεγα βρε...!Άσχετο αλλά την κυριακή πήγα σ' ένα μπαράκι για μπύρες με ένα φίλο μου, και πέθανα!Όλο το βράδυ έπαιζε ska και reggae, θεικά ήταν μπήκα στον πειρασμό να κλέψω κάποια cd που χε πίσω από την μπάρα αλλά κρατήθηκα...Απόδειξα για μια ακόμα φορά τα φιλοζωικά μου αισθήματα, αφού μια φίλη μας ανακοίνωσε ότι θα πάρει ένα τσιντσιλα και'γω αμέσως έκανα σχέδια για το μετά... Συγγνώμη αλλά όποιος έχει ακουμπήσει ρούχο από το συγκεκριμένο ζωάκι, πραγματικά με καταλαβαίνει...

Και να σου πώ και κάτι θεωρώ μεγαλύτερη τρομοκρατία αυτό που κάνουν κάποιοι ψευτοοικολόγοι του κώλου, που μου πάνε έξω απ΄ του Dior και επιτίθενται με χρώματα στα ρούχα..Φυσικά και δεν είναι σωστό να σκοτώνονται ζώα για να γίνονται ρούχα και χαλιά, αλλά όσο τους διαφημίζεις με τις εξτριμ πράξεις σου τόσο αυτοί θα πουλάνε σαν τρελοί... Και στην τελική κανείς δεν έχει δικαίωμα στην περιουσία του άλλου...Δηλαδή τι μας το παίζετε μαγκάκια??? Σιγά τα καλτσόν..

Για να μην τα πάρω άλλο, θα κλείσω το post λέγοντας σου φανταστικέ αναγνώστα οτι καθώς γύριζα σπίτι κατά τις 10 σήμερα πέρασα έξω από ένα σπίτι και έπαιζε even the devil wouldn't recognize you και σκέφτηκα ότι ακόμα και εδώ πέρα κάποιος με σκέφτεται...Αχ πραγματικά σας ευχαριστώ όλους που ακόμα και ακούσια με κάνετε λίγο ακόμα happy!!!Love ya!

Δεν υπάρχουν σχόλια: