Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Παράξενες μέρες...!

Όπως σου έχω πει και παλαιότερα φανατικέ αναγνώστα είμαι πολύ μα πάρα πολύ κυκλοθυμικό άτομο!!!Καταλαβαίνεις εκεί που είμαι μες την καλή χαρά, καλή ώρα σαν τη Ναταλία τη Γερμανού εκεί ξαφνικά το χάνω κάπου και νταουνιάζω υπερβολικά!Γιατί το λέω αυτό τώρα θα μου πείς...Ξυπνάω που λές σήμερα, με την ησυχία μου χαζολογάω στο pc, πίνω τους καφέδες μου, ακούω τη Duffy μου και κανονίζω το πρόγραμμα της μέρας. Αφότου βγαίνω για φαγητό, όλα ήταν μια χαρά, είχα και καιρό να φάω φαγητό που να θυμίζει έστω και στο ελάχιστο το σπιτικό οπότε ήμουν super cool και happy, μετά συνεχίζω για ένα καφέ και τάβλι. Ωραία και καλά ως εδώ, μέχρι που ακούω ΑΥΤΌ το κομμάτι και μέσα μου γίνομαι κομμάτια...Ενώ το γουστάρω, η ψυχολογία μου αγγίζει πάτο, ήμουν ένα βήμα πριν σηκωθώ και φύγω και πάω σπίτι μου να κλειστώ για ένα μήνα, αλλά έλα που περιμέναμε και άλλο κόσμο και δεν μπορούσα να φανώ γαϊδούρι..Καθώς πέρναγε η ώρα, και ακόμα δεν είχε έρθει ο άλλος κόσμος, έπαιξα λίγο τάβλι, χαζολόγησα βγάζοντας φωτογραφίες και σχολιάζοντας τις ήδη υπάρχουσες του κινητού ανέβηκα δεν μπορώ να πώ.!Έλα που όμως κάποιο ζώο είχε βάλει τη θέρμανση στο φουλ και κόντεψα να γίνω καρβουνάτος..Πόσα να σου αντέξω ο άνθρωπας??? Πραγματικά ήμουν η πιο κλειστή και down εκδοχή του Giorgio σήμερα και το μόνο που έχω να πώ είναι ένα ταπεινό συγγνώμη... Επίσης ένα sorry στο ταλέντο που δεν το άφησα να ξεδιπλωθεί μπροστά μου...Αύριο είναι δήλωση ότι θα σ' αφήσω να δημιουργήσεις!


Παράξενες καληνύχτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: