Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

Τηλεγραφηματάκι..!

Γαμώτο για άλλη μια φορά μου ακύρωσαν θέατρο...Μου φαίνεται ότι κάποιος φανατικός είναι όντως γκαντεμόσαυρος...Από 'δω και πέρα θα πηγαίνω μόνο εγώ για εισιτήρια, δεν εμπιστεύομαι κανένα πιά..!Χτες πέρασα μια πολύ πλούσια μέρα, πήχτρα το γκάζι(σε επόμενη ανάρτηση θα θάψω Πέγκυ Ζήνα και Νικήτα Κακλαμάνη...Πόσο καιρό θα μείνει κλειστή η Βουτάδων???Αι σιχτίρ...), καλά για Κολωνάκι δεν το συζητώ, ένα φαγάκι πήγα να φάω και ξινό κόντεψε να μου βγεί...Οικονομική κρίση οικονομική κρίση, αλλά όλοι έξω μου είστε με μια ( τουλάχιστον...) σακούλα attica...Τέσπα είμαι καλούλης οπότε σας συγχωρώ...Αυτά τα ολίγα γιατί σε λίγο θα συναντήσω την αγαπημένη sweet and bitter και δεν πρέπει να τη στήσω..!Μέχρι να τα ξαναπούμε να περνάτε καλά και να τα σπάτε!!!Καλό βράδυ!Ξέχασα να πώ ότι το ταξίδι αυτό είναι ινκόγκνιτο, οπότε σσσσσ ιτς α σικρετ...!

3 σχόλια:

mahler76 είπε...

τι να σε πώ, τρελό ινκόγκνιτο χαχαχαχαχαχ

Sweet and bitter είπε...

Πάντως δεν έχεις παράπονο! Στα καλύτερα σε πάω! :)

ΥΓ: Όχι, δε με έστησες!

Giorgio είπε...

Mahler:
Γιατί γελάς???Που το φαιδρό...?Μμμ

Sweet and bitter:
Εννοείται ότι δεν έχω παράπονο...!Δεν είναι μόνο ότι με πάς στα καλύτερα, αλλά και περνάμε τα καλύτερα!!!Ηταν super cool!!!