Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Και τα μυαλά στα κάγκελα...!

Ότι κάτι δεν πάει καλά με μένα το χεις καταλάβει από καιρό φανατικέ (και αν δεν το κατάλαβες στο λέω εγώ τώρα!), και όπως σου έχω ξαναπεί είμαι αρκετά κυκλοθυμικό άτομο!Τις τελευταίες μέρες ήμουν στα πρόθυρα μιας μινι κατάθλιψης ,και ελπίζοντας σε μια μάξι κατάληψη της σχολής μπας και σηκωθώ να φύγω από 'δω κάτω και να πάω Σύρο μια εκδρομούλα.! Από κατάληψη χαίρι δε βρήκα οπότε είπα να βρω άλλες διεξόδους...Kabbalah, ποτό, clubbing μέχρι τελικής πτώσης, κάτι πιο βαρύ, Άννα Γούλα στο mp3, καθημερινή Άννα Δρούζα και Τατιάνα εναλλάξ..?Οι επιλογές μου ήταν πολλές αλλά αρκέστηκα σε μια που δεν θα την πω στο ευρύ κοινό...Οι πιστοί φίλοι και bloggers την έχουν μάθει, το μόνο που θέλω από σένα φανατικέ αναγνώστα, ναι κυρα Νίτσα και ΣΥ μπορείς να βοηθήσεις (!) θέλω τη θετική σου ενέργεια!!!!Το μόνο κακό της επιλογής αυτής είναι πολλά δρομολόγια και ολίγη κούραση για 3 μέρες, αλλά ας τα καταφέρω πρώτα και χαλάλι όλα τα άλλα!Ένα τεράστιο ευχαριστώ στο mega όπως και στον alpha για τα Άγρια Παιδιά και για τα Υπέροχα Πλάσματα αντίστοιχα!!!Και φυσικά σε όλη την παλιοπαρεά για όλη τη συμπαράσταση της!Θα έρθω και θα τα πούμε και από κοντά (Απειλή!)!!! Οι Ολυμπιακοί χαρήκανε σήμερα???Μέχρι και ο περιπτεράς της γειτονιάς, τον οποίο τον έχουν ξεχάσει στη γη πανηγύριζε την ώρα που μου έδινε το 2ευρω το ρέστο...Δηλαδή το είδα και αυτό....Πουρέιτζερ εν δράσει! Κατά τα άλλα η φοιτητική ζωή καλά κρατεί..!Το γύρισα ξανα στα starbucks, πάλι πλούσια θα τα κάνω!!Έκανα τη λίστα με τα βιβλία του Δεκεμβρίου που θέλω να αγοράσω!!!Άυριο ( lol βασικά σήμερα το απόγευμα!) πρέπει να πάω να πάρω κάτι δωράκια!!!Και το σάββατο να πάω και σ' ένα party!!Και το καλύτερο το Σάββατο Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος θα ΄χω στα χέρια μου το καινούργιο mp3 (Damn sony χάθηκε να μου το βρείς σε inox χρώμα!) και άλλα πραγματάκια χρηστικά και καθημερινά από Αθήνα!!!


Το ξέρω ότι την περίοδο του διαζυγίου, υποστήριζα Φουστάνο, ήταν να πάω και μάρτυρας στο δικαστήριο, αλλά εκείνο τον καιρό πήγαινα Γ' Λυκείου και είχα ένα διαγώνισμα στη Φυσική 3η ώρα και δεν κατάφερα να πάω να καταθέσω κατά Νατάσας!Και ότι έγω ήμουν αυτός που δημιούργησε το σλογκαν "Γιατί η Νατάσα το ριξε στα φουλάρια..."!!Αλλά τώρα που η Νατάσα βρήκε ξανά το δρόμο της τη στηρίζουμε!!!


Natassa Theodorido...

Οι συνέπειες του να ακούς κλασσική και έντεχνη μουσική από την κούνια...χε χε

Δεν υπάρχουν σχόλια: