Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Η ανατομία ενός ειδώλου: Μιμή Ντενίση


Εδώ και λίγες μέρες δέχομαι τις επιθέσεις από διάφορους bloggers και μη γιατι σε προηγούμενο post αναφέρθηκα στην ηθοποιό, μάνα και πλέον παντρεμένη star Μιμή Ντενίση...Όλοι πέσατε πάνω μου να με φάτε, μη γνωρίζοντας ότι εγώ μίλαγα για τις υπερπαράγες της Μιμής και όχι το υποκριτικό ή μη ταλέντο της...Καταρχήν είναι από τα πιο καλλιεργημένα πρόσωπα του καλλιτεχνικού χώρου, μιλάει πολλές γλώσσες και είναι ιδιαιτέρως ευγενική με τον απλό κόσμο, σε απλά ελληνικά και σικάτη και γκλάμουρ... Δεν την έχω δει πολλές φορές στο θέατρο για να είμαι ειλικρινής, αλλά οφείλουμε όλοι να της αναγνωρίσουμε ότι η γυναίκα δεν έχει σκηνή αλλά τη βιτρίνα του Βαράγκη... Και για όσους τη βγάζουν στη Μαυροματαίων να είναι σίγουροι ότι το είδωλο θα φανεί και αν είναι στυλάτοι και γκλάμορους θα τους χαιρετίσει, αλλιώς θα αστράψει μια στη φιλιπινέζα να εκτονωθεί.!!

Επειδή δε θυμάμαι αν έχω βάλει το video όπου αποδεικνύεται η συγγένεια της Μιμής με το Μητσοτάκη, το βάζω τώρα και όποιος το ΄χει δει πάει κατευθείαν στο 2ο...







Μα σούζα αιλάινερ???Απίστευτος ο Ζαχαράτος!


Update: Ενα ταπεινό συγγνώμη, για τη φάση που έγινε το post γιατί εδώ και 2 μέρες η Μιμή έχασε τον πατέρα της...Συλλυπητήρια

1 σχόλιο:

mahler76 είπε...

Κρα κρα κρα...

Εγώ όμως αγάπη μου έχω δει Θεοδώρα live όταν εσύ ήσουν αγέννητος ακόμα.

Eat shit bitch!!!

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα