Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Ρε γαμώτο με ενοχλεί τρελά...

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή που οι μεγαλύτεροι κατηγορούν τους νέους και πάντα φέρνουν ως παράδειγμα το τι έχουν κάνει εκείνοι στα νιάτα τους...Ρε φίλε έλα να δεις σε τι συνθήκες ετοιμάζομαι να βγώ εγώ στην κοινωνία και μετά μίλα μου εσύ που είσαι μια χαρά βολεμένος με τη δουλίτσα σου, τη γυναίκα στο σπίτι να σου κάνει τη δούλα και τη γκόμενα στο γραφείο..Όλοι ξαφνικά μου γίναν επαναστάτες και εγώ οφείλω να στέκομαι προσοχή μπροστά τους..Σιγά ρε μάγκες μου, που εκ του ασφαλούς το παίζεται και κάποιοι που έχετε προσφέρει τα μέγιστα για να έχουμε αυτά που έχουμε τώρα...Δηλαδή νομίζετε ότι ζούμε στη Χώρα των Θαυμάτων και όλα είναι μέλι γάλα???Για βγείτε λίγο παραέξω να μιλήσετε πρώτα με κάποιον νέο, να ακούσετε τις ιδέες του και τους προβληματισμούς του και μετά εκφέρετε άποψη όποια και αν είναι αυτή. Φυσικά και δεν αρνούμαι ότι ανήκω σε μια γενιά ωχαδερφισμού, αλλά αρνούμαι κάθετα να προσκυνήσω τον κάθε καραγκιοζάκο που στα λόγια και μόνο το παίζει ο Θεός του σύμπαντος..Ας καταλάβουμε ότι και τότε υπήρχαν προβλήματα αλλά και τώρα δεν πάμε πίσω, απλά τα προβλήματα έχουν μια άλλη μορφή. Και αν θες να σου πώ και για μένα,εννοείται ότι δεν το παίζω ήρωας κανενός, και όσο υπάρχει η όλη κοινωνική και οικονομική ανασφάλεια θα κοιτάω να σώσω πρώτα εμένα και τους δικούς μου ανθρώπους και ύστερα το σύμπαν όλο..Και το καλύτερο δεν ντρέπομαι καθόλου!!!




1 σχόλιο:

Christina Amana είπε...

"οι μεγαλύτεροι κατηγορούν τους νέους και πάντα φέρνουν ως παράδειγμα το τι έχουν κάνει εκείνοι στα νιάτα τους" = Ka8e genia ginetai etsi giati h prohgumenh thn ekane etsi. Ara anti na kathgoroun emas kalytera na kathgorun tous eaftous tous gia to pws mas megalwsan... Ama katsoun na mas milhsoun 8a doun pws kai emeis anhsyxoume gia to mellon mas!