Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Εδώ τα καλά τασάκια!!!



Φίλοι και Φίλες μου καλημέρα!!!Σε ζωντανή σύνδεση με την γκαλερί κακομοιράκη σας παρουσιάζω το μοναδικό, το καταπληκτικό, το υπέρλαμπρο τασάκι με την προβοσκίδα του Ελέφαντα!!!Δεν είναι μόνο το ντιζάιν που απεικονίζει τη σύγχρονη και αβέβαιη πραγματικότητα, και τους ρυθμούς ζωής αλλά και το μοναδικό πρόσωπο του ντούλη (εκ του ελεφαντούλη..). Δυνατό σημείο η πέρλα ΘΕΊΑ ΛΟΎΛΑ..Απ' τα βάθη της Ασίας 6 μοναδικές πέρλες που κοσμούν υπέροχα τον πάτο του τασακίου καθώς και το κεφάλι του ελέφαντα...Φοριούνται και ως κολιεδάκι σε γάμους-βαφτίσια..!Αυτό το μοναδικό τασάκι με ΜΌΝΟ 3.000.000 ευρώ από τη γκαλερί μας ολοκληρώνεται με φλόγες γύρω γύρω για να δείξουμε το πάθος για τη ζωή!Το καλύτερο δώρο για να αποκτήσει το σπίτι σας όψη μαχαλά..!Διαθέτει και θήκη για αναπτήρα!Φίλοι και Φίλες μου είναι μια μοναδική ευκαιρία ΜΌΝΟ 3.000.000 ευρώ...Τηλεφωνικό κέντρο έχω καμία προσφορά?



Υ.Γ. 1. ΜΗΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΤΈΤΟΙΑ ΔΏΡΑ!!!!


Υ.Γ. 2. Είμαι να με βάζεις στο σπίτι σου...

6 σχόλια:

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Μα ποιος έχει τόοοοοσοοοο γουστο πια????????????????

Giorgio είπε...

Ena s lew auto to tasaki to pigan dwro sto spiti pou piga....Fovero eee?xe xe

Sweet and bitter είπε...

Εννοείς ότι δε σου αρέσει; Κρίμα, κι έλεγα να σου πάρω ένα τέτοιο για τα Χριστούγεννα! χαχαχαχαχα

mahler76 είπε...

έχω και πολύ χειρότερο αλλά στο εξοχικό μου οπότε θα πρέπει να πάω να το φωτογραφήσω. Καλημέραααα

Giorgio είπε...

Sweet and bitter:
Krima xalasa tn ekplixi!:(


Mahler:
Perimenw fwto!Xeirotero ap' auto uparxei???Xe xe


Kalo apogeuma!

mahler76 είπε...

τι στοίχημα βάζεις πως υπάρχει?? και αν δεν μπορούμε να αποφασίσουμε θα τα ποστάρουμε και τα 2 και θα αφήσουμε το κοινό να διαλέξει το χειρότερο.