Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Η Μυρτώ Αλικάκη στα Άγρια Παιδιά!!!


Φανατικό αναγνωστόνι σε θέλω ετοιμοπόλεμο!!!Στο σημερινό επεισόδιο των Άγριων Παιδιών θα κάνει guest άλλο ένα περσινό Υπέροχο Πλάσμα!!!Ναι, δεν αναφέρομαι σε άλλη από τη Μυρτώ Αλικάκη..!Είμαι super συγκινημένος και χαρούμενος!!!Εννοείται ότι θα αποθεώσουμε για μία ακόμα φορά το επεισόδιο και μην ξεχνάτε αύριο θα πάρω παρουσίες...

Και επειδή εγώ αναγνωστόνι μου σε θέλω ενημερωμένο σήμερα σου έχω όχι ένα αλλά 2 videakia...





Η αλήθεια είναι ότι σε έχω παραμελήσει φανατικέ αλλά τι να κάνω τα χρονικά μου περιθώρια είναι πλέον περιορισμένα. Το πρόγραμμα είναι υπερβολικά φορτωμένο και τις ελάχιστες ώρες που μου απομένουν τις αφιερώνω για μένα και για τους δικούς μου ανθρώπους.Έχεις χάσει πολλές εξελίξεις και θα θελα να σου πώ πολλά ακόμα, αλλά επειδή έχω φιλοξενούμενους (ούτε μια ανάρτηση δε μ' αφήνουν να κάνω, νυστάζουν λένε...Τα νεύρα μου!)


Στο Υπέροχο και συνάμα Γλυκύτατο πλάσμα που αύριο έχει ταξιδάκι απλά του εύχομαι τα καλύτερα, να περάσει super κοινώς να τα σπάσει!!!

4 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Θεά η Μυρτώ. Έμφανίστηκε και στα Μαύρα Μεσάνυχτα την προηγούμενη βδομάδα. Για το χτεσινό δεν ξέρω.

Giorgio είπε...

Απίθανη είναι!!!

Sweet and bitter είπε...

Εμένα μου άρεσε πολύ η μουσική που έβαλαν!!!

ΥΓ: :)

Giorgio είπε...

Sweet and bitter:
Ειδωλο τα παμε ατή η σειρά εκτός από εκπληκτική είναι και σούπερ μουσικά ντυμένη!!

χεχε