Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Εδώ τα καλά νέα λέμε..!

Παναγία μου!!!Είμαι ελεεινός το ξέρω!Έχω να γράψω από την περασμένη Κυριακή...OMG λέμε!!Τι να πρωτοσχολιασει κανείς..!Και γιουροβισιον, προσπάθησα να δώ, και Βάνα Μπάρμπα σου χώ και φυσικά Αννούλα Βίσση που γύρισε το βίντεο στη πυρά...Τα πάντα σου χώ!Καταρχήν σήμερα είναι τσικνοπέμπτη, αλλά με τόσα που έχω να κάνω, πραγματικά προσεύχομαι να περάσει αυτή η μέρα.Οι ώρες στη σχολή είναι απελπιστικά πολλές, ο κόσμος κατά 97% αδιάφορος, άχρωμος χωρίς κανένα στυλ, σχεδόν σε κάθε διάλειμμα εκεί που λέω από μέσα μου δόξα τω Θεώ θα κάνω 1break να ακούσω στη πυρά στη πυρά με τις ξενέρωτες που μπαστακώνεται και ένας real ξενέρωτος...Δηλαδή έχω αρχίσει και απελπίζομαι, τι θέλουν από μένα και δε μ' αφήνουν στην ησυχία μου...Και μιλάω σοβαρά!Δεν είναι δυνατόν να επιδιώκω μια σχετική μοναξιά και να μη μ' αφήνουν να τη χαρώ!Κατά τα άλλα έκανα και τη δήλωση μαθημάτων του εαρινού, εκεί να δείς προκοπή φανατικέ, τα σπασα πάλι!Και όσο σκέφτομαι ότι από τρίτη πρέπει να πάω γραμματεία στο γνωστό μαλάκα να πάρω βεβαιώσεις αρχίζω να τα παίζω...Μια απορία γιατί οι περισσότεροι γραμματείς και φαρισαίοι είναι για τα μπάζα???Η πρόσληψη σε τέτοιες θέσεις απαιτεί αγένεια και κακούς τρόπους???Δε θα το σκεφτούμε και πολύ γιατί δεν έχω και πολύ χρόνο στη διάθεσή μου!Ααα ξέχασα να σου πώ είμαι σε νετάδικο γιατί έχω 2μιση ώρες κενό μέχρι το επόμενο μάθημα, να πήγαινα σπίτι δε λέει, να πήγαινα για ψώνια στην ξενερωτούπολη επίσης δε λέει...Τίποτα ζώ για την αποψινή ταινία και για το επόμενο ταξιδάκι....Πίσω στα δικά μας τα κουλά, σήμερα αποφάσισα να μην κάνω τίποτα, call it βγαίνω με τη πλέμπα για φαγητό, εξάλλου χτες χτυπήσαμε 1 sea food όλα τα λεφτά όποτε σήμερα είναι ευκαιρία να ξαναπάμε σινεμαδάκι!Ελπίζω όλοι να χουν πάει για φαγητό και στη βραδυνή να είμαστε λίγοι και καλοί..Πραγματικά ένας απ' τους λόγους που απεχθάνομαι βίλατζ-οντεον είναι ότι μαζεύεται η όλη πιτσιρικαρία και η λοιπή μπασκλασαρία, οπότε δεν πατάω...Ειδικά που-σου-κου που όλα βγαίνουν να ξεσαλώσουν...Εδώ τις προάλλες στο Γκάζι και καθόντουσαν δίπλα μας κάτι πιτσιρικάδες, ούτε λύκειο δεν πρέπει να πήγαιναν...Καλά δε θα θυμηθώ το σοκ που είχα πάθει όταν είδα στο hoxton λυκειόπαιδα...Μα hoxton...!Έλεος!Τι να πείς όμως, και εμείς στην ηλικία τους κάναμε τις τρέλες μας, πω πω σαν παππούς γράφω χεχε, θα ξεχάσω εγώ που όλη τη Βου λυκείου την έβγαζα μεταξύ Κολωνακίου και Χαλανδρίου(απορώ πως άντεχα το ταξίδι μέχρι το χαλάνδρι...).Αλλάζω τελείως κλίμα, τροπικό μου κλίμα, και θα σου πώ φανατικέ πώς η Βάνα δε νιώθει πλέον ερωτική μοναξιά!!!Ναι, όπως διαβάσαμε στα χαλόου και στα οκ έχει βρει νέο σύντροφο, επιχειρηματία βέβαια Βάνα είναι αυτή, και είδαμε και κάτι φωτό τους!Πολύ χάρηκα για το Βανάκι γιατί είπαμε πάνω απ' όλα είμαστε άνθρωποι..!Τίποτα σ' αυτή τη χώρα δεν μπορείς να κάνεις πολλά, τόσα χρόνια η Βάνα είναι Βάνα και ακόμα τα γαιδούρια δεν έχουμε θεσπίσει μέρα λατρείας Βάνας...Γαμάτο θα ταν!Ούτε κάν μια οδό Βάνα Μπάρμπα-άνθρωπος δεν έχουμε φτιάξει...Shame on us..!Παμε και στα γιουροβιζιονικά!Το αναμενόμενο βγήκε, sorry αλλά πλέον δεν αντέχω με τίποτα να δώ βραδιές γιουροβίζιον, έχουν καταντήσει πολύ ξενέρωτες και αναμενόμενες..Τι να πώ καλή μας επιτυχία..!Ααα και η απορία..Η χορογραφία είχε έμπνευση τα θρησκευτικά και τους βίους Αγίων???Πως αλλιώς θα εξηγηθούν τα σταυροκοπηματα του Sakis και του μπαλετακίου???Και περνάμε στην ΑΝΝΟΎΛΑ τη ΒΊΣΣΗ...Που έχει πάρει τη μερίδα του λέοντος στα μουσικά πηγαδάκια...Είδωλο, Απόλυτη και πάνω απ' όλα στυλάτη!Δεν υπάρχει αυτή η γυναίκα λέμε, ακόμα και το μαλλί που της έκαναν για το βιντεο κλιπ της πυράς ενώ είναι ψιλοφτηνιάρικο και δεύτερο η συγκεκριμένη το αποθεώνει στυλιστικά!Είναι η άτιμη απίθανη!Φυσικά βέβαια βοηθάει και το όλο style team της...!Πάντως εμείς εδώ δεν είμαστε σοβαροφανείς και σεμνότυφοι, αγαπάμε το αληθινό και λατρεύουμε Αννούλα!!!Έλα να παίρνουμε και μια γεύση ΕΔΏ!!ΑΑΑ μην ξεχάσω όσοι πάρετε το οκ δείτε στη σελίδα 14 την Ελληνίδα Μάικλ Τζάκσον....Όχι που θα μιλήσουν οι φαν της για την Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Η!!!!Εννοείται ότι το κόλλημα με τα Άγρια καλά κρατεί, και κάθε τρίτη είμαστε κολλημένοι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: