Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Some velvet morning....

Εδώ και λίγο καιρό, βασικά μετά τις Χριστουγεννιάτικες Διακοπές (Αχ!Τι ωραία που πέρασα!!!), με την επάνοδο μου στη γνωστή μίζερη και ξενέρωτη φοιτητούπολη, κάθε μέρα ξυπνάω με μια παράξενη αίσθηση...Πως είναι κάποια πρωινά του Απριλίου-Μαίου που ξυπνάς νωρίς το πρωί την ώρα που αρχίζει να ξημερώνει, με το γνωστό δροσερό αεράκι που θυμίζει νησί, και σε τραβάει να πιείς τον καφέ σου στο μπαλκόνι με κανα mp3 και κανά τσιγάρο???Εεε λοιπόν έτσι ξυπνάω κάθε μέρα!Απίστευτο και όμως αληθινό, ενώ μπορεί να είμαι ή στα πολύ απ μου ή στα εξτρίμ ντάουν μου και όμως κάθε μέρα ξυπνάω με αυτή την αίσθηση!

Δεν ξέρω που οφείλεται όλο αυτό το φίλινγκ πάντως μου έχει δώσει γερές δόσεις κουράγιων και παρηγοριάς!!!Και δεν είναι μόνο αυτό, επιπλέον θυμάμαι έντονα τα πρώιμα εφηβικά σάββατα!Τα εν λόγω σάββατα έχουν πολύ γέλιο και κλάμα!!!Που λές φανατικέ αναγνώστη, από παιδί είχα την κακή-καλή συνήθεια δεν ξέρω η ιστορία θα δείξει να ξυπνάω σχετικά νωρίς ότι ώρα και να κοιμόμουν το περασμένο βράδυ.Δεν είμαι ο μόνος που έχει αυτή τη συνήθεια στο σπίτι, έτσι ακριβώς είναι και ο μπαμπάς και επειδή ήμασταν από τις 6-7 στο πόδι, πάντα οργώναμε τους δρόμους με καλή μουσική στο αμάξι και κάναμε βόλτες στη θάλασσα...Έχω περάσει σάββατα στις μαρίνες Αλίμου και Βούλας ΑΠΕΙΡΑ!!!Από τότε μας τράβαγε ο Άλιμος!!χεχε

Και δεν ξέρω πως να το εκφράσω ακριβώς, ή καλύτερα δεν θέλω να το μοιραστώ με άλλους, όλη αυτή η αίσθηση της οικογένειας και των φιλικών δεσμών, που θένκς Γκάντ πάντα είχα με τους γονείς μου, μου αρέσει τρελά και με κάνει ένα λόγο παραπάνω περήφανο για αυτούς!Τίποτα αναγνώστη μου μια είναι η λύση!Να δίνεις χώρο στον άλλο, να μην τον εγκλωβίζεις γιατί έτσι θα τον χάσεις...Προσωπικά άποψη, που ακολουθώ σαν τρόπο ζωής και απαιτώ από τους άλλους να με σέβονται σε αυτό το θέμα!

Το ερχόμενο τετραήμερο, θα κάνω ένα μίνι ταξιδάκι, δεν ξέρω ακόμα μπορεί και να έχετε διαρκή επικοινωνία από το μέτωπο!! Σκέφτομαι να κατασκηνώσω στο κέντρο, πρώτη σκηνή δεξιά από την Τεχνόπολη...Lol!Ο Άλιμος δε θα με δει καθόλου, παρα μόνο η Άννουλα, όχι η Γούλα, για να φτιάξει τη μοικάνα γιατί αρχίζει να χάνει τη φόρμα της!!Γίνεται ντεφορμέ!!!Πως λέμε η Σάσα είναι ντεφορμέ, εεε καμία σχέση, lol το 'χω κάψει!Κλείνοντας, θα ήθελα όποιος φανατικός είναι κομπιούτερ φρικ να κάνει έναν κόπο να μου προτείνει κανά lap top μέχρι την παρασκευή...Στείλτε ένα μέιλ, αφήστε ένα κόμεντ εδώ ή στο φεισμπουκ, έστω ένα μήνυμα στο κινητό...Αυτά τα ολίγα και για σήμερα!Καλά να περνάτε!!!



2 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ρε συ, τι γίνεται; Κι εγώ με το ίδιο συναίσθημα ξυπνάω τον τελευταίο καιρό..
Εγώ πήρα το HP pavilion με vista, 4BG RAM, με τέλειο δυνατό επεξεργαστή και κάρτα γραφικών για να παίζει και παιχνίδια. 1300ευρώ περίπου. Ψάξε τι σου ταιριάζει καλύτερα εσένα και τι ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου.

Giorgio είπε...

Γυάλινο δάκρυ:
Πες μου όμως, δεν είναι γαμάτο αυτό το συναίσθημα???Εγώ νιώθω πολύ σούπερ κάθε μέρα!!!

Μμμ θα τ κοιτάξω!!Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!!